Webáruház által átvágás esetén mi a teendő? (elég nagy összegről van szó)
Figyelt kérdés
A hónap elején egy nagy webáruháztól rendeltem egy csomagot, melyet előre utalással egyenlítettem ki, 100 ezer Forint feletti az összeg. Az emailt Megkaptam hogy fizetve lett, a cég által kiírthatáridő lejárt, viszont a csomagokat nem kaptam meg. Már több emailt írtam nékik, a telefont sem veszik fel. Mi a teendő eben az esetben? Mit tudok tenni, hogy legalább a énzemet kapjam vissza?2017. jan. 31. 13:58
1/4 anonim válasza:
Nem vágott át, csak gondolom piszok nagy csúszással vannak a szállítással... A leírás alapján e..g.hu-ra gondolok - ők csúsztak meg piszkosul. Biztosan meg fogod kapni a terméke(ke)t, mert ilyent még nem hallottam róluk, hogy nem küldik ki - csak nagy csúszással, esetleg néha hibás a termék.
2/4 anonim válasza:
Melyik cég? Utslt vagy kártyával fizettél?
3/4 A kérdező kommentje:
vetomagkereskedes.hu, és utaltam az összeget
2017. jan. 31. 15:28
4/4 anonim válasza:
Akkor tértivevènyes levélben szólítsd fel őket a teljesítésre, megjegyezve, hogy fizetési meghagyást fogsz indítani a levél átvételétől számított 8. munkanapon
És indítsd is el a fizetési meghagyást!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!