Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Webáruház által átvágás...

Webáruház által átvágás esetén mi a teendő? (elég nagy összegről van szó)

Figyelt kérdés
A hónap elején egy nagy webáruháztól rendeltem egy csomagot, melyet előre utalással egyenlítettem ki, 100 ezer Forint feletti az összeg. Az emailt Megkaptam hogy fizetve lett, a cég által kiírthatáridő lejárt, viszont a csomagokat nem kaptam meg. Már több emailt írtam nékik, a telefont sem veszik fel. Mi a teendő eben az esetben? Mit tudok tenni, hogy legalább a énzemet kapjam vissza?

2017. jan. 31. 13:58
 1/4 anonim ***** válasza:
62%
Nem vágott át, csak gondolom piszok nagy csúszással vannak a szállítással... A leírás alapján e..g.hu-ra gondolok - ők csúsztak meg piszkosul. Biztosan meg fogod kapni a terméke(ke)t, mert ilyent még nem hallottam róluk, hogy nem küldik ki - csak nagy csúszással, esetleg néha hibás a termék.
2017. jan. 31. 14:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
81%
Melyik cég? Utslt vagy kártyával fizettél?
2017. jan. 31. 15:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:
vetomagkereskedes.hu, és utaltam az összeget
2017. jan. 31. 15:28
 4/4 anonim ***** válasza:
81%

Akkor tértivevènyes levélben szólítsd fel őket a teljesítésre, megjegyezve, hogy fizetési meghagyást fogsz indítani a levél átvételétől számított 8. munkanapon

És indítsd is el a fizetési meghagyást!

2017. jan. 31. 15:38
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!