MPL csomagfutárról tapasztalatok? Mi történik ha a 2. Esetbe se tudom átvenni? Hova kell menni? Minden infó jól jön.
Néhány ötlet, jótanács:
1. - "nem találja a nevem (anyámé van kinn)" - pl kiírod a saját nevedet is - és máris megtalál :-)
2.- az első otthon nem találás után telefonos egyeztetéssel fogja kihozni másodszorra (fontos, hogy jó számot adj meg!) - azaz akkor hozza, amikor Neked is jó.
3.- valóban jól írja az első: ha esetleg ennyire problémás, miért nem kéred Postapontra? Még olcsóbb is és ebben az esetben akkor veszed át, amikor Neked kényelmes - már ha nyitva van a posta :-)
Itt meg tudod nézni, melyik Postapont esik hozzád közel (MOL, COOP Postapontra is lehet kérni):
Szeretnék tapasztalatképpen megosztani az MPL – el kapcsolatban a mai tapasztalatomat. Szörnyen csalódott és dühös vagyok.
Rendeltem egy nagypárnát és nekem is csak ezt a lehetőséget adta fel a rendszer, pedig a csomagponttal nekem is csak jó tapasztalatom van, ezért kicsit húztam a szám…de az üzlet ahol még át lehetne venni kb 40 percre lenne és kóvályogni sem szeretek a sztyeppe közepén.
Ma kapom reggel az sms-t, hogy már a futárnál van a csomagom, olyan 11 óra magasságában. Kicsit megijedtem, de eszembe jutott, hogy a megjegyzésbe beírtam, hogy csak 16 óra után vagyok otthon hétköznap, eddig ez a magán csomagküldő szolgálatoknál bevált.
Húsz perc elteltével hív a futár hogy „itt áll a ház előtt”, mit tud az ember válaszolni ilyenkor? „én meg nem vagyok otthon….” Erre a futár azt válaszolta, hogy akkor letétbe teszi a Verseny utca 3. posta helyre, erre megjegyeztem, hogy írja szépen rá a cetlire amit hagy mert még nem hallottam róla. Azt válaszolta a cetlit a posta kézbesítője fogja majd hozni, nem ő. Letettük. Utána jutott eszembe hogy albérletbe lakunk ezért a kézbesítőnek esélye sincsen a jó postaládába bedobni a szelvényt. Megkerestem a Verseny u. 3. elérhetőségét információért. Egy nagyon kedves és határozott hölgy vette fel. Tájékoztatott, hogy 2 szer ingyenes a házhozszállítás megkísérlése, és ha a megjegyzésbe beleírtam, hogy csak 16 óra után talál itthon, akkor a futár hibázott, hívjam vissza és még ha a harmadik kézbesítésről lenne is szó ingyen kéne kihoznia házhoz a csomagot. Ennek megörültem és gyorsan hívtam a futárt, hogy egyeztessük le a második időpontot, ami még elméletileg díjmentes.
A futár közölte, hogy már letéti nyilvántartásba vette ezért nem fogja még egyszer kihozni (30 perc leforgása alatt történt mindez)… Nagyon nyugodt ember vagyok, de ezzel a vérnyomásom az egekbe repült. Egy kényelmi szolgáltatásnak nem kéne ennyi problémát okoznia az embernek.
A Verseny utca 3. kb oda és vissza 60 perc a puszta közepén… Itt említeném meg, hogy jobban jártam volna, ha az innen 40 percre lévő üzletben vettem volna át és nem fizettem volna 1490 Ft HÁZHOZSZÁLLÍTÁSI költséget. Mivel ez egy nagypárna a tömegközlekedésen való szállításával nem lesz baj, el is bírom, de ha egy párna és takaró szettet rendeltem volna most NAAGYON mérges lennék magamra, hogy olyan megfordult a fejemben hogy az MPL alkalmas a házhozszállításra.
Szívem szerint otthagynám és elmennék a boltba venni egyet normál áron…
Holnap elmegyek érte és kikérem a panaszkönyvet…
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!