Termék visszaküldése kínába?
Ne küldd vissza!
Nekem tavaly volt az Aliexpress-el egy ilyen esetem. Egy télikabátot rendeltem, rossz méretet küldtek.
Az eladó oldalán az állt, ha hibát vétenek, megtérítik a visszaküldés költségeit. Megkérdeztem, kicserélik-e, azt írták, természetesen igen.
15 000 Ft-ba került a csomagküldés. A nyomkövető oldalon láttam, hogy rendben átvették, viszont az eladó innentől kezdve befejezte a kommunikációt velem. Hiába kérdezgettem, mikor küldi a csereterméket, semmit nem válaszolt.
Már majdnem lejárt a védett időszakom, így meg kellett nyitnom a vitát. Hogy teljes visszatérítést kaphassak, meg kellett adnom a csomag számát és a nyomkövető oldalt, és az eladónak meg kellett erősítenie, hogy megkapta a csomagot. Erre 30 napja volt, ha addig nem reagál, az Aliexpress automatikusan visszautalja a pénzt.
Na most ebben az időpontban a csomag már rég az eladónál volt, viszont ő nem erősítette meg. Hagyta, hogy leteljen a 30 nap, én meg addig várhattam a pénzemre. A csomagküldés díját pedig természetesen buktam.
A fenti tapasztalatok birtokában azt javasolnám, ha a termék nem tetszik (lényegesen eltér a leírttól), tartsd meg, kérj részleges visszatérítést és próbáld eladni valakinek.
Olyan, hogy "elállás" viszont ezeknél a boltoknál nincs, felejtsd el, ez nem EU. Ha a termék olyan, amilyennek leírták, nem hibás, akkor még a részleges visszatérítésben is nehéz lesz megegyezned, ugyanis fotókat mellékelve kell indokolnod, miért nem vagy elégedett.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!