Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Rendeltem külföldről internete...

Rendeltem külföldről interneten keresztül de még nem hozták ki, mit tegyek?

Figyelt kérdés

Kb egy hónapja rendeltem magamnak egy táskát külföldről. Sajnos Mo-n nem kapható, ezért muszáj volt neten keresztül, bankkártyával! Azt írták, minimum 10 munkanap, annyi már jócskán letelt! Persze az árát azon nyomban leterhelték a kártyáról!

Írtam nekik mail-t a megadott címre, hogy most akkor mi van stb... de válaszra sem méltattak. Arra gondoltam, esetleg ez a vulkánkitörés bekavart a szállításnál, szóval nem tudom, talán várjak még? Vagy mit tegyek ilyen esetben?


2010. ápr. 26. 09:36
 1/6 anonim ***** válasza:
Valami nevesebb helyről rendelted? Ha olyanról, amiről más is hallott, akkor valószínűleg olyan nagy gáz nincs, de ha ilyen nevenincs oldalról, akkor valószínűleg keresztet vethetsz a pénzre és a táskára is.
2010. ápr. 26. 09:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
Ez egy együttesnek a webshop-ja szóval talán kicsit biztosabb a dolog... remélem. Valami fogyasztóvédelem esetleg? Megvan minden visszaigazolás a rendelésről, ami kellhet!
2010. ápr. 26. 09:50
 3/6 anonim ***** válasza:

Én már elég sokszor rendeltem külföldi webshopból (bankkártyával előrefizetve), eddig mindig sokkal hamarabb megérkeztek a cuccok, mint vártam...


Hongkongból pl. 5 nap alatt, az USA-ból általában 3 hét, de volt már 7 nap is...


Én megrendeléskor arra szoktam figyelni, hogy :

- a weboldal legyen profi (nem szedett-vedett gagyi)...

- szabályos Kosár és megrendelési oldalak legyenek (nem pedig emailben beírható kérés)...

- amikor a fizetésre kerül a sor, akkor irányítson át egy biztonságos ( [link] banki oldalra, csak ott adom meg a bankkártyám adatait!!!...

- kifizetés után figyelemmel kísérem a bankszámlámat (mikor emelik le róla a pénzt és milyen cégnévvel)...


Eddig még soha nem vertek át, ennek ellenére a banki kifizetésről (összeg levonásáról) mindig készítek képernyőmásolatot...

Hátha majd később a reklamációhoz szükségem lesz rá...


Azt javaslom, hogy te is készíts az adott tranzakcióról a NetBankos oldaladonképernyőmásolatot és ezzel bizonyítva a kifizetést reklamálj a Cégnél!


A reklamáló leveledben pontosan írd be a

- megrendelési számodat...

- a megrendelés dátumát...

- lehetőleg mellékeld a kapott megrendelés-másolatot a leveledben...

- mellékeld a banki kifizetésről készült képernyőmásolatot (ezen a levonás dátuma és a Cég neve is ott van)...


Ha erre sem reagál a Cég, akkor (európai cég esetén) reklamálhatsz az EU-fogyasztóvédelemnél magyar nyelven!

Itt ingyenesen képviselik az ügyedet, hatalmas büntetésre számíthat a külföldi Cég, ha átvert...


Ha EU-n kívüli a Cég, akkor már grízesebb a téma, akkor azt javaslom, érdeklődj az EU-fogyasztóvédőknél vagy a Mo-i Fogyasztóvédelemnél...


Szurkolok neked!

2010. ápr. 26. 10:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
Előző hozzászólóhoz csatlakozom. Türelem. Nekem is volt, ami hónapok alatt ért ide. A posta sem gyors sajnos. Érdemes futárral küldetni, tudod követni.
2010. ápr. 26. 11:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:

Sokszor rendelek külföldről!

Ha nem az EU-n belül rendelted, akkor simán lehet 1 hónap mire ideér! Főleg most hogy volt ez a vulkános dolog.

Az a minimum 10 munkanap csak a helyiekre vonatkozik.


Hozzám általában 4-5 hét mire ideér valami.

USA-ból viszont necces rendelni, mert azt nálunk a postások lenyúlják.... Mióta Kínából rendelek, még egy sem tűnt el.


Egyébként ezért kell Paypal-os számlát nyitni, mert ha az eladó nem küldte el, akkor a paypal kifizeti neked. Nekem már volt ilyen.

2010. ápr. 26. 11:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:
Köszönöm nektek, egyébként ez a cucc Angliából jön szóval EU-n belüli szállítás!
2010. ápr. 26. 18:01

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!