Rendeltem külföldről interneten keresztül de még nem hozták ki, mit tegyek?
Kb egy hónapja rendeltem magamnak egy táskát külföldről. Sajnos Mo-n nem kapható, ezért muszáj volt neten keresztül, bankkártyával! Azt írták, minimum 10 munkanap, annyi már jócskán letelt! Persze az árát azon nyomban leterhelték a kártyáról!
Írtam nekik mail-t a megadott címre, hogy most akkor mi van stb... de válaszra sem méltattak. Arra gondoltam, esetleg ez a vulkánkitörés bekavart a szállításnál, szóval nem tudom, talán várjak még? Vagy mit tegyek ilyen esetben?
Én már elég sokszor rendeltem külföldi webshopból (bankkártyával előrefizetve), eddig mindig sokkal hamarabb megérkeztek a cuccok, mint vártam...
Hongkongból pl. 5 nap alatt, az USA-ból általában 3 hét, de volt már 7 nap is...
Én megrendeléskor arra szoktam figyelni, hogy :
- a weboldal legyen profi (nem szedett-vedett gagyi)...
- szabályos Kosár és megrendelési oldalak legyenek (nem pedig emailben beírható kérés)...
- amikor a fizetésre kerül a sor, akkor irányítson át egy biztonságos ( [link] banki oldalra, csak ott adom meg a bankkártyám adatait!!!...
- kifizetés után figyelemmel kísérem a bankszámlámat (mikor emelik le róla a pénzt és milyen cégnévvel)...
Eddig még soha nem vertek át, ennek ellenére a banki kifizetésről (összeg levonásáról) mindig készítek képernyőmásolatot...
Hátha majd később a reklamációhoz szükségem lesz rá...
Azt javaslom, hogy te is készíts az adott tranzakcióról a NetBankos oldaladonképernyőmásolatot és ezzel bizonyítva a kifizetést reklamálj a Cégnél!
A reklamáló leveledben pontosan írd be a
- megrendelési számodat...
- a megrendelés dátumát...
- lehetőleg mellékeld a kapott megrendelés-másolatot a leveledben...
- mellékeld a banki kifizetésről készült képernyőmásolatot (ezen a levonás dátuma és a Cég neve is ott van)...
Ha erre sem reagál a Cég, akkor (európai cég esetén) reklamálhatsz az EU-fogyasztóvédelemnél magyar nyelven!
Itt ingyenesen képviselik az ügyedet, hatalmas büntetésre számíthat a külföldi Cég, ha átvert...
Ha EU-n kívüli a Cég, akkor már grízesebb a téma, akkor azt javaslom, érdeklődj az EU-fogyasztóvédőknél vagy a Mo-i Fogyasztóvédelemnél...
Szurkolok neked!
Sokszor rendelek külföldről!
Ha nem az EU-n belül rendelted, akkor simán lehet 1 hónap mire ideér! Főleg most hogy volt ez a vulkános dolog.
Az a minimum 10 munkanap csak a helyiekre vonatkozik.
Hozzám általában 4-5 hét mire ideér valami.
USA-ból viszont necces rendelni, mert azt nálunk a postások lenyúlják.... Mióta Kínából rendelek, még egy sem tűnt el.
Egyébként ezért kell Paypal-os számlát nyitni, mert ha az eladó nem küldte el, akkor a paypal kifizeti neked. Nekem már volt ilyen.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!