Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » (Online vásárlás) Használhatat...

(Online vásárlás) Használhatatlan terméket kaptam, vissza postázási költséget én állom?

Figyelt kérdés

Nem biztos, hogy ez a legmegfelelőbb kategória, de ezt találtam a legközelebb hozzá.


Rendeltem egy cipőt online, paypal-en keresztül egy dropship-elős oldalrol. A doboz eredeti mérete kb. 3/4-ére nyomódott össze szállitás közben, (valszeg kinálbol jött) és a cipő is összenyomódott, eldeformálódott, és használhatatlan állapotban van.

Az eladó azt irta, hogy küldjem fel nekik Pestre és visszafizetik az árát, viszont a postázási költséget én fizetem, ami 1-2 ezer forint.

Ennek igy kellene lennie? Miért nekem, a vásárlónak kerül plussz költségbe az, hogy használhatatlan terméket kapok?



2016. szept. 24. 23:06
 1/4 anonim ***** válasza:
56%
Mert ez a jogszabály.
2016. szept. 24. 23:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
38%
1#: Legalább marhaságot ne írj már. Nem ez a jogszabály.
2016. szept. 25. 00:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
100%
Mert nem szállítmányozási szolgáltatást vásároltál, hanem cipőt. Postaköltség utólag mindenhol a vevőt terheli, hiszen nem képezi a termék részét az, hogy te visszaküldheted. Akár gyalog is elvihetnéd nekik - akkor kell postaköltség? Nem.
2016. szept. 25. 01:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
^^ Így van.
2017. máj. 3. 21:01
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!