Ha postán rendelt kínai termékre a posta információt kér majd ez alapján vámot állapít meg és azt nem fizetjük ki akkor visszaküldik a terméket vagy megsemmisítik?
Figyelt kérdés
2016. szept. 22. 19:02
1/7 anonim válasza:
A harmadik opció, hogy behajtják rajtad (nem állítom, de ezt kihagytad)
2/7 A kérdező kommentje:
át nem vett termékre is behajthatják a vámot?
tudtommal visszautasíthatom az egészet.
2016. szept. 22. 20:32
3/7 anonim válasza:
Nem fogják behajtani, visszaküldik a feladónak. Megsemmisíteni csak hamisított vagy engedély nélkül forgalmazott termékeket szoktak.
4/7 A kérdező kommentje:
köszi
2016. szept. 22. 21:30
5/7 anonim válasza:
A posta nem kér információt (és nem is állapít meg vámot), a vámhatóság kéri azt, a posta csak az ügyintézést végzi, mivel rajta keresztül történik a kézbesítés. Tehát van a Postának egy lerakata, ahova a külföldi küldemények beérkeznek, majd ott a vámosok elkezdik őket szépen átnézni, de a posta itt csak logisztikai munkát végez. Vám meg nem fizetés esetén egy idő után vissza a feladónak.
6/7 A kérdező kommentje:
akkor miért írja azt a posta hogy az őket ért bírságot áthárítják?
ha a vámosok végzik akkor miért a postát bírságolnák?
2016. szept. 23. 00:42
7/7 anonim válasza:
Mert a NAV nem tudja saját magát megbírságolni? :)
Ebből a videóból nagyjából lejön, hogy mi is történik a háttérben a logisztikai központban: https://www.youtube.com/watch?v=4Dsd6aoNlbI&hd=1
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!