Ha a honlapon fel van tüntetve bizonyos %-ú kedvezmény, de azt nem lehet igénybe venni a szolgáltatás igénybevételekor, hová lehet fordulni? Kell jelenteni valakinek?
Attól függ... Ha pl. Bónuszbrigád-on vettél egy kupon és a kuponos szolgáltató nem adja meg a %-os kedvezményt, akkor a Bónuszbrigádhoz érdemes fordulni, megírni az ügyfélszolgálatnak.
Ha egy szolgáltató honlapja, akkor meg ennyiből nem tudom megmondani, mert nem írtad le a részletes esetet: pl. van olyan, hogy csak x napig lehet beváltani, vagy szállodáknál csak hétköznapra vonatkozik, stb.
Mire hivatkoznak, miért nem kaptad meg?
Első vagyok, itt válaszolok a privátban írt válaszodra:
akkor az adott társaság diszpécserének (a társaság a telefonszámát felvevő ember) jelezd, illetve a honlapon kell lennie olyannak, hogy Kapcsolat és ott van a tel.szám, email.cím is.
Szerencsésebb, ha írásban is jelzed, mert annak nyoma van.
Ha esetleg nem tudsz pontos időpontot mondani, amikor az eset történt, akkor viszont nem tudják kivizsgálni a társaságnál.
Pontos dátummal + időponttal megírtam e-mail-ben.
De ez nem a fogyasztó megtévesztése?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!