Milyen hatósághoz érdemes fordulni, hogy visszakapjuk a pénzünket?
Figyelt kérdés
Egyik kolleganőm táskát vásárolt egy webshopon az USA-ból. Pénzt levonták és szállítási költséget is, de az árut nem küldik már 2 hónapja, emailre nem válaszolnak. Bagsmaiden a cég neve.2016. szept. 2. 14:05
1/4 anonim válasza:
Veszett fejsze nyele. Legközelebb használjon Paypalt.
2/4 anonim válasza:
Ha kártyával lett kifizetve, akkor a bankhoz kell fordulni, hogy indítson el egy charge backet a bankkártyára. Méghozzá minél előbb! Mondjuk, most hívja fel a bankot.
A kereskedő dolga lesz igazolni, hogy kiszállította az árut, ám ez nem fog sikerülni. És ha nem sikerül neki, akkor bukja a pénzt. Lehet, hogy hónapokig is eltart a folyamat, de a pénz 99,99 százalék, hogy vissza fog kerülni, ha kártyás vásárlás történt.
3/4 anonim válasza:
A #2 válaszoló leírta a tutit. Pont ezt kell csinálni, méghozzá mielőbb!
4/4 anonim válasza:
Annyit tennék hozzá, ha nem lenne teljesen érthető, hogy a saját bankját hívja fel, amelyik a kártyát kibocsátotta. Tehát a magyarországi bankot (OTP, K&H stb.) kell hívni természetesen, nem az amerikait. Szóval a bankkárty hátulján ott egy telefonszám, azt kell felhívni, és intézkedni fognak. 0-24-ben hívhatóak ezek a számok, bármikor hívhatja.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!