Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Jófogás háztól-házig futár...

Jófogás háztól-házig futár lemondható?

Figyelt kérdés
Én vagyok az eladó és szeretném visszamondani, más, a vevő számára kedvezőbb módon eljuttatni. Eladóként jelenleg nem látok erre lehetőséget. Ő, mint vevő tudja törölni? Nem szeretném, hogy kijöjjön a futár hiába és gond legyen belőle.

2016. júl. 24. 09:33
 1/6 anonim ***** válasza:
74%

Nincs lehetőség a visszamondásra - Neked, mint eladónak kellett volna előre tájékozódni. Idézet a Jófogás Felhasználási Feltételeiből:


"Az Eladó tudomásul veszi, hogy a HÁZTÓL-HÁZIG Szolgáltatás ellenértékét a Társaság az Eladó által értékesítésre kínált termékre meghatározott vételárból vonja le. A HÁZTÓL-HÁZIG Szolgáltatás díja bruttó 1.900,- Ft. Az Eladó ennek figyelembe vételével köteles meghatározni a vételárat. A HÁZTÓL-HÁZIG Szolgáltatás megrendelője az Eladó. "


Szóval nem is Te kapod meg először a pénzt, hanem a Jófogás futár és abból levonják a szolgáltatás árát - ezután jut el Hozzád a maradék.

Amennyiben a hirdetés indításánál ezt Te bejelölted, úgy nincs mód ennek a megváltoztatására.

(és mielőtt lehúznátok emiatt - ez nem az én véleményem, hanem így alakította ki a Jófogás)

2016. júl. 24. 10:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
Ezt tudom. De a vásárlónak nem áll rendelkezésére erre semmi, hogy ő visszamondja?
2016. júl. 24. 10:40
 3/6 anonim ***** válasza:
Nem. Csak annyi hogy nem veszi át. Ekkor visszaküldik neked és azt csinalsz vele amit akarsz. Viszont ő onnan feketelistas lesz a glsnél...megeri 1000 ft miatt?
2016. júl. 24. 11:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:

"Ezt tudom."


Akkor mi a csudának jelölted be? Neked, mint eladónak jól felfogott érdeked lenne gondoskodni arról, hogy a vevő minél olcsóbb szállítással juthasson hozzá a termékhez. Nem a lehető legdrágább megoldást választani! Ennél drágábbat talán nem is találhattál volna...

Bocs, de felhúztál ezzel az odavágott "ezt tudom"-mal (első vagyok)

2016. júl. 24. 13:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:
A vevő eroskodott, hogy igy szeretné átvenni, ezért módosítottam a hirdetést erre az opciora. Megrendelés után jóváhagytam a kapott emailben, de nem jott megkeresés azóta a gls részéről és nekem el kell utaznom, nincs több napom rá, hogy várjam a futárt. Remélem megnyugugodtál:D
2016. júl. 24. 18:11
 6/6 anonim válasza:
Tudom régi a kérdés, de hátha valakinek segít , de le lehet ide kel küldeni 1 emailt,szallitas@jofogas.hu , a csomagszámmal hogy le mondod és ennyi a történet.
2019. jún. 7. 14:45
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!