DPD küldött csomagját nem tudtam átvenni. Hányszor próbálják majd megint kiküldeni?
Ez volt pénteken, küldtek egy emailt hogy hétfőn megpróbálják megint, és értesítsem őket hogy jó e nekem.
Az Önnek feladott 1xxxxxxxxx9 számú csomagot hiányos cimzés miatt nem tudtuk kézbesíteni. A gyors kiszállítás érdekében kérem egyeztessünk.
Előző cim:
Sxxx xxxxxxd
2xx1 Bxxxxxxxx,Dxxx u. x1.
30 6xxxxxx
hétfőn vinnénk a csomagot kérem jelezze napközben áttudja-e venni a cimen.
Ezt küldték, vissza is írtam, e-mailben hogy jó, de nem jöttek. Vagy hogyan kéne őket értesítenem hogy megkapják az infót?
DPD oldalán csomagszám alapján ezt írja...
Sajnálatos módon, a küldemény az előrejelzéssel ellentétben nem lett kiszállítva.
Hiányos, nem megfelelő címzés
Igaz az utca úgy volt megadva hogy Dobó u. a Dobó István u. helyett ez gond? ezt is helyesbítettem, de csak emailben tudtam.
Sajnos nekünk nincsenek jó tapasztalataink! :-(
Teljesen mindegy, hogy magánszemély adja fel a csomagot vatera-futáron keresztül, vagy cég szerződéses partnerként, egyiknél sem képesek normálisan kiszállítani. Lekövetni pedig szinte lehetetlen a csomag útját. :-(
Mikor nagy háztartási készüléket vásároltunk egy üzletben, kiértesített a DPD, hogy 15-17 között jön a futár, akkor 11 órakor érkezett a házunkhoz és telefonon hívott felháborodva, hogy miért nem vagyunk otthon. Péntek lévén közölte, akkor majd hétfőn hozza, mert már nincs ideje délután visszajönni a csomagunkkal. :-o Hivatkoztam neki a cégük által kiadott délutáni időpontra, amiről kijelentette, az marhaság, amit a központ küld. :-o Rábeszélés és borravaló felajánlása miatt, mégis kihozta pénteken, de este 20 óra magasságában. :-(
Decathlon-nál pénteken, online vásárolt termékek esetén, szombaton kaptunk egy levelet, miszerint átadták a DPD futárnak a csomagokat. Hétfőn még nem volt a DPD redszerében. Telefonos érdeklődésre közölte a DPD, ők még nem vették fel, talán majd a mai (hétfői) napon. Erről este jött is az értesítő, kedden kézbesítik, reggel küldenek egy újabb értesítést egy órás kézbesítési időről. Ezt elfelejtették! Sem sms, sem e-mail nem jött. Felhívtam őket délben, kiderült még fel sem dolgozták, még a kiszállítást végző részleghez sem érkezett meg, azaz aki felvette még le sem adta. :-o Lényegében nem is tudták, hol vannak a csomagok. :-( Csütürtökön hozták ki, de ismét nem akkor, amikorra jelezték üzenetben. Délelőttre jelezték, késő délután jött.
Csomagfelvételnél sem jobb. Egész nap otthon kell lenni, hogy várja őket az ember. :-(
Legutóbb 10 óra magasságában látom megáll a DPD autó, kiviszem a küldendő csomagot a kapuba. A futár be megy a szembelévő irodaházba, pár perc múlva kijön, beszáll az autóba és elhajt. :-o 15 órakor ismét jön, akkor már hozzánk. Említem neki, délelőtt, miért nem vitte el a csomagot. Arról akkor még nem kapott utasítást a központból. :-o "Uram! Ezért késünk állandóan, mert összevissza szervezik ezt az egészet! Soha nem tudja a farok, mit csinál a fej!" :-(
A Royal futár sem különb sajnos. Hasonlók a tapasztalatok. :-(
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!