Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Melyik a hatékonyabb, a...

Melyik a hatékonyabb, a szórólapozás, a kocsi ablaktörlőjére szórólapozás vagy a postaládákba spam bedobás?

Figyelt kérdés
Ha kezdő vállalkozásodat szeretnéd minél nagyobb körben népszerűsíteni.
2016. jún. 1. 17:03
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:
93%
Győrben tilos a kocsi ablaktörlője alá tenni szórólapot.
2016. jún. 1. 17:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 anonim ***** válasza:
95%

Az én szememben bármelyik módszerrel leírná magát a vállalkozás. Csak a szemét mennyiséget termeli, ami eléggé érzékeny téma, ráadásul sok bosszúságot okoznak.

Viszont akkor már kihelyezhetné forgalmasabb helyen, vagy próbálkozhatna internetes hirdetésekkel.

2016. jún. 1. 17:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/16 anonim ***** válasza:
96%
Detto, aki bebob valamit hozzam ott nem vasarolok....a kocsi szelvedo meg olyan szinten irrital, h uviltebi tudnek, plane miutan valami balfsz eltorte a lapatom
2016. jún. 1. 17:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/16 anonim ***** válasza:
95%
Mind egyformán hatékony, ha azt akarod elérni, hogy senki nem menjen oda.
2016. jún. 1. 17:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/16 anonim ***** válasza:
94%
Ha negatív véleményt akarsz a cégről csak hajrá... Manapság az interneten való népszerűsítés sokkal hatákonyabb.
2016. jún. 1. 17:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/16 anonim ***** válasza:
18%
na látszik, hogy az első 5 válaszoló nem ért a marketinghez.
2016. jún. 1. 18:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/16 anonim ***** válasza:
100%

#6: bezzeg Te nagyon hasznos tanácsot adtál...


Egyébként annyira azért értek a marketinghez, hogy tudjam, a hatékony marketing alapja a piackutatás, a célzott, tervezett megközelítése a - jövendőbeli - ügyfélnek, nem pedig a puszta mennyisége növelése a reklámnak, ami a zöld marketing modern szemléletével is szembe megy. Vagy Te is ezt akartad írni?

2016. jún. 1. 19:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/16 anonim ***** válasza:
24%
Pedig jol szol a 6-os..
2016. jún. 2. 11:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/16 anonim ***** válasza:
100%
Hiába "jól szól" a 6-ik, ha a közvéleményt nézed (márpedig ha az összes többi válaszló egy véleményen van, az csak jelent valamit), akkor a "marketing"-tudás nem sokat ér, ha ezek a módszerek miatt a potenciális ügyfél/vevö kapásból elutasítja a vállalkozást.
2016. jún. 2. 11:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/16 A kérdező kommentje:
Nekem pl. a kocsim ablaktörlőjére rakott egy kárpittisztítással foglalkozó vállalkozás egy szórólapot, és nem elutasítottam, hanem pont hogy örültem, hogy van ilyen ezen a környéken. Felhívtam őket és ők tisztították ki a kocsimat korrekt áron. Szóval valami működhet ezen módszerek közül.
2016. jún. 2. 13:07
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!