Nem érkezett meg a pick pack pontra a csomagom!?
Figyelt kérdés
Pár napja rendeltem a netről egy fülhallgatót viszonylag komoly összegért. Tegnap kaptam egy sms - t és egy emailt, ami szerint megérkezett, átvehetem. Mivel kártyával fizettem, ezért a személyim felmutatása után hozhattam volna el a csomagomat, csakhogy: Mikor mondtam a nevem, a csajszi azt mondta hogy nincs ilyen csomag. Miután elmondtam hogy azt írták, megérkezett, azt válaszolta hogy szokott ilyet csinálni a rendszer, menjek vissza holnap. Szerintetek valóban a rendszer a bibis, és holnap menjek érte, vagy reklamáljak telefonon?2016. máj. 6. 18:17
1/4 anonim válasza:
"szokott ilyet csinálni a rendszer, menjek vissza holnap."
Kérdésedben ott a válasz.
2/4 anonim válasza:
vagy esetleg reklamálj telefonon... ugyanis sok dolgot nem tudok, de egyben 100%-ban biztos vagyok, hogy a GYK nem a pickpack pontokat szervező cég panaszbejelentő felülete :)
3/4 anonim válasza:
ezt velem is eljátszották. Másnap visszamentem és ott volt a csomag.
4/4 anonim válasza:
Én sokkal jobbat mondok: holnap hívd fel a Pick Pack pontot és kérdezd meg, hogy megérkezett-e a csomag? Így megkíméled magad egy felesleges úttól :-)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!