Lehet olyat, hogy nem veszem át a csomagot?
Figyelt kérdés
Mérethibás terméket rendeltem meg, amit pontosan 5perccel a rendelés után jeleztem az illetékes ügyfélszolgálaton. Másnap válaszoltak és mondták, hogy semmi baj, küldenek másikat, de amit megrendeltem már nem tudják visszavonni, majd a futárcégnek írjak levelet ha megkapom tőlük az értesítőt, hogy lemondanám a csomag kiszállítását (és az pedig így visszafordul a feladóhoz). Ez még 3napja csütörtökön meg is történt, de nem kaptam tőlük azóta se semmi választ. Nyomkövetésbe pedig látom, hogy halad a csomag a kiszállításban (egyelőre még a pesti elosztóban van). Ha mégis kihoznák, megtehetem, hogy nem fizetem ki és megmutatom a futárnak a kinyomtatott email-t, hogy én ezt jeleztem már jó előre nekik, hogy nem szeretném átvenni? Tudom, hogy az én hibám, de ha kicsit rugalmasabb lenne mindenki, nem dolgoztatnék senkit se fölöslegesen. Kedden történt az első hibás megrendelésem és rá 5percre írtam is a cégnek. Ők szerdán mondták, hogy nem tudnak mit tenni már, viszont a csomag nyomkövetésbe tisztán látszik, hogy csak csütörtökön lett igazából feladva nekem. Nem hiszem el, hogy az ügyfélszolgálat és az a részleg, ahol a csomagolást és előkészítést végzik, el lenne hermetikusan zárva egymástól.2016. ápr. 10. 18:11
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!