Silent7272 kérdése:
Vodafone Go+ szerződésben van egy elírás a kedvezményesen vásárolt telefonról. Emiatt felbonthatom kötbér fizetés nélkül a szerződést?
Figyelt kérdés
Van még több mint egy év a hűségidőből, de most vettem észre hogy a lumia 535 amit akkor választottam szürke színűnek van írva a papíron, de valójában fekete. Az IMEI stimmel. Egyébként is fel akarom bontani a szerződést de jó lenne ha nem kellene kifizetni a kötbért.2016. jan. 9. 14:21
2/10 A kérdező kommentje:
És ha valami más elírás is lenne még emellett pl név vagy hasonló akkor az jó indok lenne?
2016. jan. 9. 14:56
3/10 anonim válasza:
A szerződéskötéskor aláírtad a papírt - az aláírásoddak beleegyeztél az ott leírtakba. Aláírás előtt el kell olvasni a papírt - én megtettem - ráadásul ez még nem is sok, mert az alap adatok mindössze egy, max 2 oldalon vannak, könnyen átfutható.
4/10 anonim válasza:
Nézd, a szolgáltató nem fogja ezt elfogadni indoknak, mehetsz bíróságra (ennek persze komoly költsége van elve), a bíróság pedig az esetek 99.9999%-ban úgy dönt, hogy az eredeti szerződést fent kell tartani ha csak lehetséges, ilyen apróság miatt, vagy egy elgépelés miatt nem fog mentesíteni a szerződés alól, mivel jól azonosítható vagy te is, a tárgy is, nincs szabálytalanság a szerződésben.
5/10 anonim válasza:
Egy elírás sosem lehet indoka a szerződés érvénytelenségének.
6/10 A kérdező kommentje:
Rendben. Köszönöm szépen a válaszokat.
2016. jan. 9. 17:12
7/10 anonim válasza:
Most már, hogy így megválaszoltuk a kérdésedet (3-as vagyok), kiváncsiságból megkérdezhetem, hogy miért akarod felbontani a szerződést?
Én majd 2 éve "vettem" 1 ft-ért a Lumiámat, ugyanebben a csomagban vagyok és se a Lumiával, se a Vodafone-al nem volt semmi bajom :-)
8/10 A kérdező kommentje:
Térerő problémáim vannak. Tehát amerre gyakran járok egyszerűen nincs térerő. Amikor van , mert épp elutaztam valahova akkor tudok telefonálni de ha elfogy a 100 egység egyből felugrik kb 10 ezerig a számla. Tudom ez nem a szolgáltatás hibája, mert csak azt számlázzák, amit tényleg telefonáltam. Azóta egyébként voltam üzletben és a telefonos ügyfélszolgálatra irányítottak, hogy ott tegyek panaszt és az üzletben a hölgy kiemelte, hogy hivatkozzak a térerőre és akkor el tudják engedni a kötbért. Max 30 nap a kivizsgálás, de azt mondták, hogy hamarabb meg szokott lenni az eredmény. Ráadásul a srác, aki felvette a panaszt, azt mondta, hogy ahol nekem nincs térerő, ott egyáltalán nincs is lefedettség, ugyhogy csak igénybejelentést tud felvenni. Ez konkrétan azt jelenti, hogy "a szolgáltató nem tudja biztosítani a szolgáltatást". ÁSZF szerint ez kötbérmentes.
2016. jan. 11. 20:21
9/10 anonim válasza:
Hmmm... Mondjuk az igaz, hogy én zömmel Pesten használom :-) Úgy tudom, Kemence környékén pl. tényleg nincs térerő. Sose felejtem el, amikor a fél falut bejártuk egy kis jel-ért :D
Én annyit vettem észre, hogy ahol a fiam Androidos telefonja veszi a Wifi-t, mint az állat, ott az enyém meg se nyikkan :-(
Látod, látod, hogy jobb az egyenes út? Nem kell semmit sumákolni, erőszakolni, úgy tűnik, mégis megoldódik a problémád :-)
10/10 A kérdező kommentje:
Hát igen. Mondjuk amúgy sem akartam sumákolni semmit a dologban, mert nem szeretnék gondot okozni magamnak. Csak az 56 ezres kötbér azért nem olyan összeg, amit akárki csak úgy mellényzsebből előkap. Ha nem lett volna ez a lehetőség, maradtam volna, amíg lejár a hűségidő. De szerencsére nem csak a nagyhalaknak kedveznek a sorok a szerződésekben.
2016. jan. 11. 21:11
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!