Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Egy jó német tudással rendelke...

Egy jó német tudással rendelkező RÁÉRŐ : ) segítségét szeretném kérni egy kis vásárlással kapcsolatos galiba rendezéséhez. (? ) E

Figyelt kérdés

Sajnos nem gondoltam volna h ilyen macerás lesz. A lényeg annyi h vasárnap rendeltem egy motoralkatrész ellátó oldalról (Louis.de) Az első rendelést "Vorkasse" fizetési móddal kértem (laikusként azt hittem h majd a futárnak kell fizetnem) erre jött egy automata email h látják h szeretnék rendelni, es volt bent egy olyan rész amin egy speciális kártyát említettek h azt kell feltölteni és arról ha fizetek akkor kapok érte bonusz pontot. Mivel ez nem érdekel ész nélkül rendeltem újra. Ott pedig már azt a modot választottam h csak be kell írni a kártya számát az azonosítót meg a lejáratot..

Majd hétfőn jött az email a bankkártya adataikkal h ide utaljam a pénzt (Mint kiderült a "Vorkasse" lehet sima saját kártyáról való deviza utalás ill. a speckó kártyájukról de utóbbi emailt csak hétköznap küldik.. ez zavart be. (+ zavaró dolog h 1 címre jött mindkét rendelés számmal kapcsolatos értesítő)

Ezután el is lett utalva a megfelelő összeg jött is a válasz h látják h utaltak nekik a megjegyzésben a az én rendelés számommal DE nem az én nevemről, kérdezték is h jók-e az adataim h tényleg ide kell h küldjék..

Írtam h igen.

Majd megköszönték a választ és odaírtak egy számomra érthetetlent h nem tudták könyvelni/elfogadni a legelső online kártyás fizetést.. A lényeges részeket bemásolom az üzenetekből. Kérem valaki világosítson fel mert már belekavarodtam. Őszintén sajnálom h belevágtam 11. osztályos német tudásommal.


1. (Lényegében ez az a rendelés visszaigazoló amire jött hétfőn a másik a bankszámla adataikkal a fizetéssel..)

Bestelleingangsbestätigung


Sehr geehrter Herr Bencze,


vielen Dank für Ihre Bestellung. Diese Eingangsbestätigung informiert Sie darüber, dass Ihre Bestellung bei uns eingegangen ist, stellt jedoch keine Annahme der Bestellung durch uns dar. Der Kaufvertrag zwischen Ihnen und uns kommt erst mit der Versendung der Ware an Sie zustande.

Sie bestellten gemäß unseren Allgemeinen Geschäftsbedingungen (AGB) verbunden mit Ihrem dort dokumentierten Widerrufsrecht.


Folgende Bestellung haben Sie aufgegeben: Itt a termékek/árak részletezése lenne

Eventuell vorhandene Guthaben auf Ihrem Kundenkonto (dazu zählen auch Gutschriften der LouisFunCard) werden automatisch vom Rechnungsbetrag bei Lieferung der Ware abgezogen.


Sie haben noch keine kostenlose LouisFunCard? Hier können Sie Ihre persönliche LouisFunCard bestellen:

[link]


Mit der Bestellung wurde der kostenlose Louis E-Mail-Newsletter abonniert.


2. Aztán jött egy ilyen is


Die Lieferbarkeitsanzeige unseres Onlineshops wird werktäglich stündlich mit unserem Warenwirtschaftssystem abgeglichen. Dieses gewährleistet eine sehr genaue Auskunft unseres Onlineshops. Sollten wir bestellte Ware entgegen dieser Lieferbarkeitsanzeige unseres Onlineshops ausnahmsweise einmal doch nicht liefern können, so werden wir Ihnen dieses selbstverständlich separat, spätestens mit der Versandrechnung/-information mitteilen.


Unsere vollständigen Allgemeinen Geschäftsbedingungen (AGB) finden Sie unter

[link]


3. Ebben érkeztek az utalás adatai ez végülis lényegeset nem tartalmaz ezzel kapcsolatban


4.Itt elfogadták a fizetést és kérték h erősítsem meg h jó helyre megy-e



Ihre Bestellung vom 03.01.2016

unsere Rechnung 163838 vom 5.01.2016, Betrag: EUR 89,85.


Sehr geehrter Herr Bencze,


vielen Dank für Ihre Bestellung. Die darin enthaltenen Waren wollen wir

schnellstmöglich an Sie versenden.


Da wir Sie auf schnellerem Weg nicht erreichen konnten, schreiben wir

Ihnen.

Leider konnten wir den oben genannten Rechnungsbetrag nicht der von Ihnen

angegebenen Kreditkarte belasten.


Bitte melden Sie sich über die in dieser Nachricht genannten Kontaktwege

bei

uns, damit wir gemeinsam die uns vorliegenden Daten überprüfen können. Am

besten per Telefon, Fax oder Email.


5.Ez az elég hibás válaszom.

Sehr geehrte Frau Becker,


Ja , gut für die Kontaktinformationen und die Lieferadresse. Bereit für das Paket!


Danke shon aus Ungarn.


6. MAJD jött az érthetetlen válasz.


Sehr geehrter Herr Bencze,


vielen Dank für Ihre Mitteilung. Leider können wir von Ihrer Mastercard mit der Endung 582 und dem Ablauf 09/19 nicht buchen.


Mit freundlichen Grüßen/ With kind regards


Anja Becker



Ha valaki érti ezt az egészet és képes volt elolvasni segítene h kipuhatolozzuk mi a helyzet? Meg esetleg segítene egy választ Emailt írni h most akkor küldik-e a kifizetett csomagot vagy mi a helyzet (mert csomagszámot nem kaptam amivel mondjuk ellenőrizhetném h a DHL nél van-e...


2016. jan. 6. 16:07
 1/2 anonim ***** válasza:

vorkasse = előre kell fizetni


Nem tudták levonni a pénzt a kártyádról, tehát még nincs kifizetve, ezért még nem küldik.

2016. jan. 6. 16:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:

Ez igaz arról a kártyáról nem amivel online fizettem (ellenőrizve lett nincs a számlatörténetben)


Viszont a deviza utalás sikerült mert le lett vonva a kártyáról (másik kártya) Legalábbis számomra ezt bizonyítja

"Ihre Bestellung vom 03.01.2016

unsere Rechnung 163838 vom 5.01.2016, Betrag: EUR 89,85.

vielen Dank für Ihre Bestellung. Die darin enthaltenen Waren wollen wir

schnellstmöglich an Sie versenden."

2016. jan. 6. 16:29

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!