Ebay-en ha egy 60 ezres óra helyet egy pár ezer ft gagyi órát küldenek, nem azt amit rendeltem akkor visszakapom a pénzt?
Nagy valószínűséggel igen. Csinálj fotókat bizonyítékul, először csak fenyítsd be az eladót, hogy dispute-ot fogsz nyitni és negatív feedbacket adsz (ettől nagyon paráznak). Ha nem reagál érdemben 1-2 napon belül, akkor nyisd a dispute-ot.
Figyelj, ne fuss ki a határidőből, ameddig ezt megteheted.
Vagy a 3. menet amit ír az hogy működik pontosan, valaki csinálta? [link]
. menet: chargeback. A kártyatársaságoknál (pl: VISA, Mastercard stb.) is védik a kártyáikat használók érdekeit, így létezik egy chargeback nevű eljárás, ami azt jelenti, hogy a vevő különböző indokok alapján visszakaphatja a tőle levont összeget, például, ha nem szállítják le, amit megrendelt, vagy nem azt szállítják. Ezt az eljárást annál a banknál kell kezdeményezni, ahová a fizetéskor használt bankkártya tartozik. A konkrét esetben az AMEX arról tájékoztatott, hogy ha igazolható módon visszajut a pendrive az eladóhoz, akkor elvégzik a visszatérítést. Ebben az esetben a PayPal megoldásához képest legalább nem kell online nyomon követhető szolgáltatást használni és magyarul zajlik minden. A pendrive feladásáról szóló ajánlott feladóvevény és a levelezés beküldése után a visszatérítés rövidesen a számlán landolt. Összességében tehát vevőként a postai visszaküldés költsége a kár.
A chargebackkel az a gond, hogy nagyon sokáig eltart a folyamat, és az eladó bármikor megvétózhatja - amikor is megint ő kapja meg a pénzt.
Te meg közben kifutsz az időből, hogy dispute-ot nyiss. Jobban jársz, ha egyből ezt teszed, általában vevőpártiak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!