Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Ha egy terméknek megvan a...

Ha egy terméknek megvan a garanciája és a számlája de a doboza nincs akkor az üzlet köteles visszafizetni, kijavítani vagy kicserélni a terméket?

Figyelt kérdés

2015. nov. 14. 16:58
 1/3 anonim ***** válasza:
100%
Természetesen. Nemrég néztem utána, nem igaz, hogy köteles vagy megőrizni a csomagolást, garanciális időn belül az üzlet köteles foglalkozni a termékkel, akár van doboza, akár nincs. Ha a dobozzal jönnek, nyugodtan kérd a panaszkönyvet, és említsd meg a fogyasztóvédelmet.
2015. nov. 14. 17:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
Köszönöm
2015. nov. 14. 17:05
 3/3 anonim ***** válasza:
100%
2015. nov. 14. 17:26
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!