Rendeltem egy csomagot az extreme digital-tól de nem jött meg. Mit kéne csinálnom?
Figyelt kérdés
Rendeltem egy mikrofont tőlük 2hete hétfőn délután. Majd másnap délután kaptam egy mailt ,hogy a csomagom a futárszolgálatnál van. Aztán rá 2napra kaptam még egy mailt ,hogy értékeljem a vásárlásomat de semmit se kaptam. Ötletem sincs mit csináljak.2015. nov. 1. 20:43
1/3 anonim válasza:
Hát ha ötleted sincs, akkor meg is érdemled.
2/3 anonim válasza:
Az eseleg nem jutott eszedbe, hogy felhívd őket vagy írj nekik?
3/3 anonim válasza:
Ügyfélszolgálat. Milyen szállítást kértél?
A webox sajnos egy tetű cég, napokig ráül a csomagra, aztán kénye kedve szerint viszi ki az átvevőponthoz.
Érdemes futárszolgálatot kérni az 2 nap alatt kint van elvileg.
Írj az ügyfélszolgálatnak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!