Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Miért nem tudok új bankfiókot...

Miért nem tudok új bankfiókot adni a PayPal-omhoz?

Figyelt kérdés

Ma jár le az első bankkártyám, ezért összekötöttem az új kártyát is a PayPal-al. Meg volt a 4 számjegyű kódellenőrzés és el is fogadták, de ha új 'bank account'-ot akarok hozzáadni, hogy utalhassak, akkor ezt írja:


The bank information you have added is invalid or missing. Please try again.


You have entered an invalid bank account number. Please check your entry and try again.



2015. aug. 31. 17:26
 1/5 anonim ***** válasza:
Szerintem valamit elírsz, de ugyanakkor meg szeretném kérdezni, hogy ha nem váltottál bankot, akkor miért próbálsz meg másik bankfiókot hozzáadni?
2015. aug. 31. 17:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
Mert a kártyaszám más lett és ha ki akarom venni a pénzt, akkor az előző kártyát ajánlja fel. Ha pedig rámegyek, hogy 'Add Bank Account', hogy a másikra küldjem azt nem fogadja el. A számokat tuti jók írtam be :S
2015. aug. 31. 20:51
 3/5 anonim ***** válasza:
Akkor szerintem te a kártyád számát próbálod megadni a számlaszámod helyett. A számlaszámod egyébként nem változott meg, azt nem kell megváltoztatnod.
2015. aug. 31. 21:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:
Óbasszus, köszönöm! xD
2015. aug. 31. 22:24
 5/5 anonim válasza:

Én a számlaszámomat adom meg és ugyanez az üzenet.

Én bankot váltottam. A kártyát elfogadta, de a bankszámlaszámomra azt írja, hogy érvénytelen.

2018. márc. 1. 08:41
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!