Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Ki és mit irhat bele a panaszk...

Ki és mit irhat bele a panaszkönyvbe?

Figyelt kérdés
Példákat is légyszíves...
2010. márc. 10. 11:17
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
67%

Bárki beírhat. Ha bármilyen általad vélt hátrányban volt részed vagy nem kaptál kielégítő szolgáltatást, árut az adott egységben.

Pl.: Baumaxban kértünk segítséget, az eladó azt mondta, hogy rögtön küldi a kollégáját. 15 percet vártunk a kollégára, Nemhogy ő nem jött, hanem még az is eltűnt, aki "küldte". Tehát semmilyen segítséget, felvilágosítást nem kaptunk a "szak"emberektől.

Másik: McDonald's-ban reggel kávét szerettünk volna, eladó közli, hogy sajnos javítják a kávégépet. Olyan Meki volt, ahol amúgy McCafé is üzemelt. Kérdezzük: onnan nem kaphatunk, mire "sajnos onnan nem tud adni menü mellé" - oké, akkor kérjük a vásárlók könyvét. Érdekes módon rögtön tudtak adni kávét :-))

2010. márc. 10. 11:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
19%

Na te is aztán szép vagy kedves válaszoló.

Minden szarért beírsz?Akkor te vagy az a nótórius beírogató fajta és miattad baccák le az ember fiát.

Kis tolerancia és empátia nem fér bele az értékrendebe?

Csak gondolj bele a másik helyzetébe, vagy inkább kívánok neked is hasló szituációkat a munkahelyeden.


Bocs z offért. Bárki beírhat, bármit.

2010. márc. 10. 11:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
100%

Tudod nem vagyok notórius beírogató :-) de eljön az a pont, amikor az embernek tele lesz a töke az eladókkal, vendéglátósokkal. Sajnos túl sokat engednek meg maguknak az utóbbi években. Nem látják be, hgy a vevőből, vendégből élnek. Attól, hogy elkérem a könyvet, még nem biztos, hogy beírok -> lásd mekis sztori :-)

Ha az ember megemlíti a könyvet, érdekes módon rögtön készségesek tudnak lenni és rájönnek, hgyan kell bánni a vendéggel, vevővel, ügyféllel. Kár, hogy a "fenyegetés" nélkül gőzük nincs róla.

2010. márc. 10. 11:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
85%

Ja, és a Baumaxos esetben azt le sem írtam, hogy kisbabával voltunk ott, és ennek ellenére várakoztattak hiába. Persze gyerek nélkül se vegyen hülyére egy eladó sem!

Gondolom te is ebbe a kategóriába tartozol, mert különben nem vetted volna magadra :-))

2010. márc. 10. 11:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
100%

Második írónak.Az írta az első,hogy csak kérték a panaszkönyvet...

Egyébként én személy szerint még soha nem írtam a panaszkönyvbe,de pont a Mekivel volt egy kellemetlen esetem amikor igenis elkértem én is.

Nyáron a nővéremmel bementünk a mekibe.Én rendeltem magamnak egy nagy vaníliás shake-t.Persze a nővérem is rendelt 1-2 dolgot amit tálcára rakva vittük ki az asztalunkhoz.Az asztalnál amikor inni akartam a shaket vettem észre,hogy nem olyan mint kellene lenni.Ez sima vaníliás tej.Vissza vittem,hogy ez nem jó,mert nem "darabos,fagyos"..Ez sima vaníliás tej.A srác flegmán ódaszólt nekem,hogy ez bizony a shake.Kértem,hogy adjon másikat,mert ez nekem nem jó..Én nem "vízet" akarok inni"Erre továbbra is azt mondta,hogy ez a shake,és ha egy másik kell akkor újra ki kell fizetnem...Mondtam neki,hogy a shake-ben a szívószál megáll,sőt sokan kiskanállal is szeretik enni..De ez folyadék,és ha tejet akarok inni akkor azt veszek..Megnézte,majd azt mondta,hogy menjek már el,és ne tartsam fel a munkájában,mi a büdös francért pattogok azért mert egy "kicsit" híg...Na itt már mérges lettem,és még mindig nyugodt hangon közöltem vele,hogy 300 forintért nem tejet veszek!Kértem a főnökét..Le akart rázni,hogy nincs bent..Kértem a panaszkönyvet.Erre azt mondta,hogy neki nem áll módjában oda adni..Végül az egyik kollégája aki végig nézte az esetet szólt a főnöknek(aki nincs bent)és amikor kijött a főnök csak annyit jegyzet meg,hogy "már megint vele van a gond?"A főnöknek is elmondtam,hogy mi a bajom.Ő megnézte a gépet amiből a shake jön,és kiderült,hogy nem jó.Nem fagyasztotta rendesen az italt...Amikor kérdezte a többi kollégát,hogy volt-e más panasz is,kiderült,hogy aznap rengetegen vissza vitték,hogy híg az ital,de nem volt vita,mert a dolgozó rögtön kicserélte más italra nekik.)ki colát,ki fantát kért,persze az ár különbözetet visszakapták) Valószínű,hogy aki engem szolgált ki annál volt a legtöbb panasz,és nálam már elege lett..Végül is a főnök bocsánatot kért.Visszafizették a shake árát.De ettől függetlenül bele írtam a panaszkönyvbe,hogy : (megkérdeztem,hogy hívják a srácot akivel vitáztam)Szóval X.Y.Dolgozóval nem vagyok elégedett,mert nem végzi jól a munkáját,flegma,és többször hazudott(nagyjából azt írtam le amit itt is)Én nem a Meki miatt panaszkodtam hanem csak az egyik dolgozójuk miatt...Ez volt az első és utolsó alkalom,hogy írtam a panaszkönyvbe,és jogosnak is véltem.Az ember ne menjen ilyen helyre dolgozni ha nincs türelme vagy kötélből az idegei..Neki az első,hogy a vendég jól érezze magát,és alapszabály az,hogy "mindig a vendégnek van igaza"Ő azért kapja a fizetését,hogy kiszolgálja az embereket!Ha valaki nem bírja az menjen sírásónak...

2010. márc. 10. 12:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
67%

Második vagyok.

Na az utsó az jogos, a gyereket még ki is kaptam volna a pult mögül.

2010. márc. 10. 12:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
Ha csak most tavasszal mindenki használná azt az idióta panaszkönyvet, már nem volna min duzzogni az üzletekben. Más kérdés, hogy ki élné túl a dráma nélküli vásárolgatást?
2010. márc. 11. 01:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:

Alapvetően hibás az egész.

Nincs panaszkönyv.


Azt úgy hívják, hogy vásárlók könyve.

(Már látom most indul az anyázás ...)


Én igenis szoktam beírni. Magas a tolerancia szintem, ezért negatív dolgot ritkán.

Pozitívat már annál inkább.


Ha az értékrendem olyan, hogy ami nem jó azt beírom, akkor vegyem a fáradságot arra is, hogy azt is jegyezzem meg, ha valami pozitív dologban van részem.

2010. márc. 11. 12:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim válasza:

Kérdésem: ha egy büfé kerthelyiségébe belépve ráförmednek a gyerekeimre,mert hozzáértek a jégkrémes hűtőhöz (l.: "rá is van írva, hogy nem szabad hozzáérni", mire én: "nem tudnak még olvasni"...) ezt a stílust folytatják, mire mi vásárlás nélkül távozunk. De mivel megfogadtam, hogy tudatosabban kezelem az ilyen és hasonló helyzeteket, higgadtan visszamentem elkérni a panaszkönyvet (oké vásárlók könyvét). Ezt megtagadták tőlem, mondván nem vettem semmit náluk. (Mivel a bicskanyitogató stílusuk elüldözött onnan)

Kérdésem, ebben az esetben tényleg nincs jogom jelezni az észrevételeimet, mert csak "majdnem" vásárló vagyok??

2016. júl. 13. 22:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim válasza:
Legelső válaszoló te vagy az akit nekifutásból basznék pofán..... Nem tud adni onnan kávét, mert szabály szerint nem adhat, ez van kiadva nekik. Te meg megfenyegeted a panszkönyvvel, persze, hogy inkább ház szabályt rúg fel, esetleg kifizettetik vele azt a párszáz forintos kávét, minthogy egy szép bejegyzés legyen róla a panaszkönyvbe. Ha utcán meglátnálak, és tudnám, hogy te írad, leköpnélek.
2018. okt. 9. 12:11
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!