Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » A Telekom miért vezeti be,...

A Telekom miért vezeti be, hogy a számlabefizetés személyes ügyfélszolgálaton számlánként 1000 ft? Normálisak? Így akarnak kevesebb személyes ügyintézést, hogy utána lehessen leépíteni?

Figyelt kérdés

Mindig személyesen fizetem a T-s számláinkat, 4 db van.

A csekkes befizetés is pénzbe kerülne.

Egyszer volt, hogy utaltam, előtte a telefonos ügyfélszolgálatnál kérdeztem le az egyenleget, ahol eléggé hebegett-habogott a csaj, nem nagyon tudta megmondani, mennyi is a fizetendő. Nem ismerem a rendszerüket, gondolom több sorban, több tételként mutatja a fizetendő összeget, mert a személyes ügyfélszolgálaton is mindig sok idő, mire az ügyintéző kinyögi az összeget, meg számológéppel szoktak számolgatni.

Na a telefonos hölgy végül mondott egy összeget, amit átutaltam, majd szépen ki is kapcsoltak.

Ez a jóképességű 44 ft-tal kevesebbet mondott, így én ennyivel kevesebbet utaltam, azt meg a rendszerük nem nézi, hogy 44 ft vagy 44444 ft hátralék van, csak hogy van, és akkor kikapcsolható.

Persze a visszakapcsolás plusz idő, pénz, energia, utána reklamálni, hogy nem volt jogos, és várni, hogy jóváírják a több ezres visszakapcsolási díjat.


Most bevezetik, hogy számlánként 1000 ft lesz a befizetés díja, ami rengeteg. Semmi mást nem tudok elképzelni, mint hogy így akarnak kevesebb ügyfelet, amihez nyilván kevesebb ügyintéző is elég, így el lehet őket küldeni, és havi több milliós bérköltség-megtakarítás keletkezik.


Ja, megkérdezte az ügyintéző, hogy nem tudunk belépni a honlapjukon a saját fiókunkba, ahol látnánk a pontos összegeket?

Nem tudunk, mert hónapok óta, sőt már lehet 1-1,5 éve minden alkalommal azt írja ki, hogy az oldal fejlesztés alatt van. Ezt egyszer be is jelentettem telefonon, azt mondták, majd javítják. Most a személyes ügyintézőt is megkérdeztem, mit kellene tennem. azt mondta, semmit nem tudok csinálni, mert még a régi rendszerben vagyok, ő is ugyanígy van a saját számlájával, nem tudja megnézni, pedig ő T-dolgozó.


2015. aug. 10. 08:39
 1/9 anonim ***** válasza:
100%

Az egész világ az internetes, vagy telefonos ügyintézés felé mozdul el, a személyes ügyintézés (iroda, ügyintézők, etc) fenntartása legalább egy nagyságrenddel több költséggel jár a cégek számára.


Így aztán azokat a dolgokat, amiket nyugodtan tudsz távolról is intézni (pl a számla befizetésed), igyekeznek drágítani, hogy az embereknek ne érje meg, és a személyes ügyfélszolgálat tényleg csak azokra az ügyekre maradjon, amiknél elengedhetetlen a kapcsolat.

2015. aug. 10. 08:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:

Ez teljesen érthető, de az ő esetükben egyik sem működik megfelelően.


Ha T-ügyfél vagy, akkor tudod, hogy hívás esetén fél óra zenét kell hallgatnod, hogy ügyintézőhöz kerülj, kb. 15 éve állunk velük szerződésben, olyan még nem volt, hogy valaki egyből meg tudta volna oldani a problémát, ide-oda kapcsolgatnak, mindig újra el kell mondanod a gondod. Nem ritka, hogy 1-1,5 óra egy telefonos ügyintézés.


A netest simán el tudnám fogadni, minden egyebet így intézek, de látod, nem lehet belépni. Milyen már, hogy egy telekommunikációs cégnél nem működik az online felület? És hogy 1 év alatt nem is voltak képesek megcsinálni?

2015. aug. 10. 08:50
 3/9 anonim ***** válasza:
100%
fizesd be a neten kártyával, nem kell sorbaállni és sokkal egyszerűbb.
2015. aug. 10. 10:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
60%
Minek kell egy számla kifizetéséhez a cég online felülete? Bemész a saját netbankodba, és átutalod a pénzt. Én is így fizetek minden számlát.
2015. aug. 10. 10:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 A kérdező kommentje:

az online felület csak ahhoz kell, hogy a pontos összeget lássam, mert van benne privát mobil, internet, céges is, készülék részlet is, hol jön számla, hol nem, van amelyik távszámlás, de az se enged be mindig, és van, amelyik postai. így jó lenne ha egy felületen látnám, hogy mikor mi van.

nem olyan, mint a villanyszámla, hogy havi 1 db van, és mindig ugyanannyi.

2015. aug. 10. 11:31
 6/9 anonim ***** válasza:
Telekomnál már nagyon rég óta kártyával fizetek. Kb 2 perc és nincs hibalehetőség.
2015. aug. 10. 12:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:

regisztráltasd ide az előfizetésedet és 2 kattintással kifizetheted kb 20sec alatt:

[link]

2015. aug. 10. 12:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
Nem olvastam végig a kisregényedet, de igen, a költségcsökkentést szolgálja ez a lépés. Minél többen fizetik pl neten a számlájukat, annál kevesebb élő munkaerőre, rezsire, bérleti díjra kell költeni. Ez egy teljesen logikus lépés, a te vállalatodat te is úgy vezeted, hogy minél többet hozzon törvényes kereteken belül, nem?
2015. aug. 10. 23:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 A kérdező kommentje:
az ilyet akkor én minek olvassam végig?
2015. aug. 11. 06:18

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!