Aliexpressen vásároltam 2 dolgot. Le telt 10 nap és mindkét eladó leállította a vásárlást. Mi lehet az oka? Elúszott a pénzem? Én rontottam el valamit?
dear buyer
we see you have not pay for this order .
could you tell me what is the reason ? there is something we can help you ? i hope you could tell me and then i could try my best to offer you better quality and service .
looking forward to your reply .
kind regards .
Ezt irta...
Nem tudom. Én sosem használtam ezt az oldalt, csak az eBayt. Ott legalább van vásárlóvédelmi program.
Majd valaki más felvilágosít téged.
Google fordítás, de aránylag jó:
kedves vevő
azt látjuk, hogy nem fizet ebben a sorrendben.
meg tudná mondani, mi ennek az oka? van valami, amit segíthet? Remélem meg tudná mondani nekem, majd én is megpróbálom a legjobb ajánlani a jobb minőség és a szolgáltatás.
Várom a válaszodat .
tisztelettel .
Segíteni akarnak, nem átverni.
Írd meg nekik, mi történt, csatolj a levélhez kivonatot az utalásról.
Sok dologon el lehet bukni, pl. azon, nem tudnak beazonosítani, mert nem írtad meg a hivatkozási/rendelési számot.
Digitálisan nem tudod elérni a bank oldalán? Az lenne a legjobb. Az én bankomnál néhány kattintás egy pdf letöltése.
Lefényképezéssel az a gond, hogy nehéz olyan jó képet csinálni, amin minden fontos rajta van, s jól látszik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!