Ingyen hozta ki a futár a 4000ft-os csomagot, viszont nem megfelelő tartalommal. Ilyenkor mi van?
Figyelt kérdés
Sziasztok!
A helyzet a következő:
Rendeltem egy hordozható akkumulátort, szállítási költséggel összesen 4000ft lett a végösszeg, utánvétellel kértem. Ki is hozták tegnap, viszont a futár (GLS) nem kért érte pénzt (???)!
Ez mind szép és jó lenne, viszont az akku valószínűleg nem működik, ugyanis egy napja folyamatosan töltöm, de még mindig pirosan világít, és ha kihúzom nem kapcsol be.
Ilyenkor mit csináljak? Ha szólok nekik, akkor nem biztos, hogy cserélni fogják, viszont a pénzt biztosan be fogják hajtani. Ha nem szólok, akkor lesz egy szar akkum ingyen, bár ki tudja mikor kopogtatnak a 4000-ért az ajtómon.
2015. júl. 17. 10:47
11/12 A kérdező kommentje:
Nem vagyok töketlen, neked vannak gondjaid a felfogással. A kérdésemben nem emlékszem hogy az elérés módjával kapcsolatban kérdeztem volna, mivel azzal tisztában vagyok. Csupán az értelmesebb emberek véleményére voltam kíváncsi. Nem muszáj mindenhova kommentelni, kedves előbbi ;) :*
2015. júl. 17. 19:39
12/12 anonim válasza:
Szerintem meg pont leírta a kérdésedre ("Ilyenkor mi van?") a választ. Ilyenkor az van, hogy odatelefonálsz. Erre mi a válaszod? Hogy nincs kint az oldalukon a telefonszám. Hát bocs, de ez *tényleg* töketlenség. És eleve a kérdés kiírása is az...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!