A NAV szándékosan akadályozza az embereket?
A mai nap elmentem arra a NAV ügyfélszolgálatra, ahova helyileg tartozom, mivel az új munkahelyem ma reggel kérte, hogy a névváltozásom lehetőleg még ma jelentsem be a NAV-nál, hogy ők is be tudjanak jelenteni és elkezdhessem náluk a munkát. Külföldi vagyok, ezért adatváltozás nem kerül be automatikusan a rendszerükbe az új okmányok elkészültekor..
Erre az ügyfélszolgálaton azt mondták, hogy nem adhatnak erre sorszámot, mivel ma FELSŐVEZETŐI UTASÍTÁSRA ma ilyesmivel nem foglalkoznak, ezért jöjjek vissza máskor..
Az ilyesmi komolyan előfordulhat ebben az országban? A honlapjukra erről SEMMILYEN információt nem írtak. Csak akkor derül ki, mikor már ott vagyok? És milyen alapon tiltanak le egy egész funkciót? Nekem kell tekintettel lennem arra, hogy épp más típusú ügyeknek épp most van a határideje és ezért elfoglaltak? Normális dolog ez?
Mivel elég sürgős volt, szerencsére egy másik helyen (ahova elvileg lakóhely szerint nem tartozok) el tudták ezt intézni, de számomra akkor is hihetetlen.
Olyan mintha egy pék nem szolgálna ki, mivel nem zsömlét, hanem kenyeret kértem, holott van kenyere is raktáron.. Vélemények?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!