Miért nem újítja meg a Jófogás az ingyenes szállításos hirdetéseket?
Már hetek óta nem újítják meg a promóciós időszakban ingyenes utánvételes szállítással feladott hirdetéseket, ezért a hirdetések (a listán) leghátul vannak és így a vevők csak alig-alig néznek rájuk.
Anyagi gondok miatt történik mindez vagy szeretnének kibújni az általuk vállalt feltételek alól vagy valami egyéb oka van ennek?
Egyszerűen csak ígérgetnek és az elhúzódó átállásra hivatkoznak már hetek óta.
Az biztos, hogy heti néhány milliót (?) oda kell tolniuk minderre a GLS-futárszolgálatnak, dehát ők vállalták mindezt, az oldaluk felfuttatása érdekében.
Megjegyezném még, hogy a Jófogás a mai napig nem érte még el az 1.0-ás (működésre képes) állapotot.
Mai naptól állítólag csak pénzért lehet előresorolást venni a Jófogáson. Be akarják szedni az eltapsolt milliókat (milliárdokat ?).
Legalább a Schibsted Media érdekkörébe tartozott az a cég, akivel a Jófogást és Zsozsót reklámozták???
Akinek van ezzel kapcsolatban infója, várom privát levelét!
A mai naptól nincs ingyenes hirdetésmegújítás a "Jófogáson", ehelyett hirdetésenként néhányszáz (több száz) forintért lehet a hirdetéseket megújítani.
2015 06 05
Egyszeri hirdetésmegújítás ára kb. 250 Ft-tól 800 Ft-ig terjed.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!