Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Hogy tudnám kulturáltan, de...

Hogy tudnám kulturáltan, de közben határozottan figyelmeztetni egy online vásárlás után a vevőt, hogy fizessen?

Figyelt kérdés

2015. ápr. 23. 20:03
 1/4 anonim ***** válasza:
Ha még nem küldted el neki az árut, akkor kérdezz rá, hogy kell-e egyáltalán, vagy esetleg meggondolta magát.
2015. ápr. 23. 20:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:

Webáruházról van szó, vagy esetleg vaterás eladásról?


Ha webáruház:


1. Írsz egy (automatizált) levelet, melyben megköszönöd a vásárlást, és jelzed a fizetési feltételeket (pl hova fizessen és mekkora határidővel), illetve elmagyarázod, hogy mi történik miután befizette az összeget (pl "a pénz megérkezése után összekészítjük és csomagoljuk az árut, valamint 24 órán belül postára adjuk").


2. Legyen egy rendszered, ami követi a határidők betartását, és a határidő lejárta előtt (pl) 2 nappal - amennyiben nem fizetett - küldjön egy másik (automatizált) üzenetet, amiben figyelmezteted, hogy fizetési határideje 2 nap múlva lejár, és az összeget erre és erre a számlaszámra küldöd.


3. Amennyiben határidőig nem fizet küldj egy 3. levelet arról, hogy határidőig nem fizetett, kap x napot, hogy tartozását rendezze vagy jogi útra tereled az ügyet.



Ha vatera:


1. Megkapja a vásárlási értesítőt, mely tartalmazza, hogy mennyit és hova fizessen be, valamint elmondja, hogy miután befizette x időn belül postázod a terméket.


2. Ha nem fizet határidőig, akkor küldd el újra az értesítőt, adva újabb (pl) 7 nap határidőt a rendezésre.


3. Ha addig sem érkezik, akkor értékeld aszerint, hogy nem jött létre az adásvétel.

2015. ápr. 24. 08:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat és az utóbbiról van szó,tehát vaterán történt ez a kellemetlen eset és sajnos ilyenkor valószínűleg csak én érzem magam kellemetlenül,hogy figyelmeztetnem kell.
2015. ápr. 24. 15:53
 4/4 anonim ***** válasza:

Vaterán már többezer adásvételen túlvagyok (mind magán, mind céges eladások).


Azt tapasztalom, hogy a vételek kb 10%-ánál van az, hogy nem veszik át a megadott határidőig a terméket vagy nem utalják át az árát (21 napot adok erre). Figyelmeztetés után kb az esetek 60%-ában mégis megtörténik az adásvétel, tehát a valóban nem fizető vevők aránya mindössze 4%.


Szólni viszont kell, pont amiatt a 6% miatt, ugyanis abból még lehet üzlet.

2015. ápr. 24. 17:46
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!