Ha egy aukciós oldalon a jutalékokat nem jól számlázzák ki, mit lehet ilyenkor tenni?
Figyelt kérdés
Az egyik aukciós piacterünkön nemrég kezdtem el árulni (nem vagyok kezdő mert eddig a másik piactéren voltam és semmi gond nem volt a számlával). Tehát 3 hónapja fizetek jutalékot. Befizettem egy x összeget, hogy ne keljen állandóan figyelnem a számlát. Most kézhez kaptam a számlát és a legnagyobb megdöbbenésemre a végösszeg nem a 3 számla összege- befizetett x összeg szerepel hanem hanem kétszer a második + harmadik - a befizetett. Ez az én zsebem 1502 Ft-al bánja. 3 levelet írtam nekik, elejében még írtak is vissza (érdekes a kérdésemre konkrétan egyszer sem válaszoltak). Mit lehet ilyenkor tenni? Itt valójában a számítógépes rendszer hibázott, de ezt nem akarják kivizsgálni. Az egészben az ő hozzáállásuk bosszant és lehet, hogy másokat is átvágtak így csak senki sem reklamált mert az emberek nagy többsége nem ellenőrzi le utána pontosan a tételeket.2010. febr. 19. 12:08
1/2 anonim válasza:
Én először telefonon megpróbálnám megérteti egy konkért ügyintézővel, hogy igazam van. Ha ez nem segít, tértivevényes ajánlott levelet küldenék, a hibájuk miatti többletköltségeimet leírnám benne, arra szerintem fognak válaszolni.
2/2 A kérdező kommentje:
Köszi a választ.
Írtam nekik egy levelet ahol a feletesse elérhetőségét kérem. Lás csodát, egyből foglalkoztak konkrétan az ügyel. Hétvégén rendeződött az egész.
2010. febr. 22. 10:14
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!