A telefontársaságok megkülönböztetik az ügyfeleket?
Vodafone? Red?
Egyébként persze, hogy tudnak mindent amikor hívod őket... A számot kijelzi, de ez kellhet is a segítséghez. Pl "nem működik X szolgáltatás" - persze, mivel ahhoz a számhoz nincs is bekapcsolva/előfizetve.
Azt tudják, hogy ki telefonál. Azt, hogy milyen készülékről nem tudják.
Nyilván a különbség abból adódik, hogy 2 különböző ügyfélszolgálatossal beszéltél.
A készüléket is kimutatja a rendszerük,"
Nem, nem mutatja ki!
"azt is, hogy egészen pontosan (méterre) hol van az a készülék"
Nem, ezt sem mutatja ki. Maximum a cellainformációt láthatná (de ezt egy ügyfélszolgálatos nem látja), az pedig nagyon pontatlan, adott esetben 6-8 utcányi terület is lehet, akár négyzetkilóméterek.
"azt is, hogy az ügyfélnek milyen anyagi vonzata van. Ennyi!"
Ebből annyi igaz, hogy látják, hogy mennyi volt a telefonszámlája az előfizetőnek. Ebből meg túl sok mindenre nem lehet következtetni 2015ben, amikor 8e forintért korlátlan csomagokat kaphat bárki...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!