Mit lehet tenni ilyenkor?
2014. November közepén rendeltünk egy ajtót (vállalkozótól).
Előleget is le tettük az ajtóra megírta a papírokat róla.
Azt mondta Decemberben ünnepek előtt meglesz az ajtó.
Azóta is várunk rá bő 3 hónapja a megígért 1 helyett.Telefonon lehetetlen elérni.
Ha fel is veszi általában az a válasza hogy nem tudja mi van az ajtóval megkérdezi ahonnan rendelte hogy hogy áll majd visszahív stb...Milyen lépéseket lehetne tenni az ügy érdekében hogy az ajtót vagy a pénzünket legalább vissza kapjuk?
Ezt mintha már olvastam volna (=szóról szóra ugyan így).
Ez esetben fogyasztóvédelemhez fordulhattok első körben, illetve minden vállalkozásnak van, kell, hogy legyen felügyeleti szerve attól függően, hogy hova vannak bejelentve. Ott is érdemes kopogtatni és panaszt tenni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!