Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Mit lehet tenni ilyenkor?

Mit lehet tenni ilyenkor?

Figyelt kérdés

2014. November közepén rendeltünk egy ajtót (vállalkozótól).

Előleget is le tettük az ajtóra megírta a papírokat róla.

Azt mondta Decemberben ünnepek előtt meglesz az ajtó.

Azóta is várunk rá bő 3 hónapja a megígért 1 helyett.Telefonon lehetetlen elérni.

Ha fel is veszi általában az a válasza hogy nem tudja mi van az ajtóval megkérdezi ahonnan rendelte hogy hogy áll majd visszahív stb...Milyen lépéseket lehetne tenni az ügy érdekében hogy az ajtót vagy a pénzünket legalább vissza kapjuk?



2015. febr. 7. 17:37
 1/2 anonim ***** válasza:

Ezt mintha már olvastam volna (=szóról szóra ugyan így).


Ez esetben fogyasztóvédelemhez fordulhattok első körben, illetve minden vállalkozásnak van, kell, hogy legyen felügyeleti szerve attól függően, hogy hova vannak bejelentve. Ott is érdemes kopogtatni és panaszt tenni.

2015. febr. 7. 18:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim válasza:
Esetleg azt meg lehet próbálni, ha felveszi, hogy adtok neki egy határidőt, hogy mikorra kell készen lennie az ajtónak, és ha addigra nem lesz meg, akkor a számlával a fogyasztóvédelemhez fogtok fordulni, ahol nagy eséllyel rendőrségi feljelentést fognak javasolni, amiből ő mindenképpen csúnyán jön ki, hiszen nyilván kötelezettséget vállalt, melyet azóta sem teljesített, és még a pénzt sem adta vissza, ami így viszont csalás, tehát bűncselekmény.
2015. febr. 8. 08:42
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!