Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Háztól házig jófogás, hogy...

Háztól házig jófogás, hogy van ez?

Figyelt kérdés

Tegnap eladtam egy csomagot jött is az értesítő ,hogy ma átveszi a futár,de hétvégén rendeltem 2 csomagot is ,nos az lenne a kérdésem ,hogy ha arról nem kaptam értesítőt ,hogy nekem is hozzák a csomagot akkor a mai nap már nem is kapom meg ?

Pl: délelőtt elviszi a csomagot ,(szerintem az lenne a logikus ha azzal együtt jönnének az én csomagjaim is)de nem kaptam róla semmit akkor már nem is jőn azzal a futárral vagy aznap már megse kapom? Délután is jár a futár?Lehetséges,hogy ez elviszi a csomagot du meg hozza egy másik a csomagom?


2015. jan. 13. 09:02
 1/3 anonim ***** válasza:
De miért nem a futárnál érdeklődsz? :-)
2015. jan. 13. 12:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 Zsozsó válaszol ***** válasza:

Szia!


A szállítást a GLS végzi, csomagszám alapján ők tudják megmondani Neked, hogy mikor fogják kiszállítani a megrendelésed. Ügyfélszolgálatukat munkanapokon 7:00-20:00 között éred el az alábbi telefonszámon:

06 1/802-0265


Ha nem kaptad meg a csomagszámot, kérjük az ügyfélszolgálatunkra küldd el azoknak a hirdetéseknek a linkjét, amiket megrendeltél és utánanéznek a munkatársaink, hogy pontosan hol jár a csomagod. :)

Leveledet ebben az esetben az ugyfelszolgalat@jofogas.hu e-mail címre várjuk.


Üdvözlettel,

a Jófogás.hu csapata

2015. jan. 13. 16:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:
Köszönöm ,még várok szerintem holnap megérkezi!
2015. jan. 13. 22:34

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!