Háztól házig jófogás, hogy van ez?
Tegnap eladtam egy csomagot jött is az értesítő ,hogy ma átveszi a futár,de hétvégén rendeltem 2 csomagot is ,nos az lenne a kérdésem ,hogy ha arról nem kaptam értesítőt ,hogy nekem is hozzák a csomagot akkor a mai nap már nem is kapom meg ?
Pl: délelőtt elviszi a csomagot ,(szerintem az lenne a logikus ha azzal együtt jönnének az én csomagjaim is)de nem kaptam róla semmit akkor már nem is jőn azzal a futárral vagy aznap már megse kapom? Délután is jár a futár?Lehetséges,hogy ez elviszi a csomagot du meg hozza egy másik a csomagom?
Szia!
A szállítást a GLS végzi, csomagszám alapján ők tudják megmondani Neked, hogy mikor fogják kiszállítani a megrendelésed. Ügyfélszolgálatukat munkanapokon 7:00-20:00 között éred el az alábbi telefonszámon:
06 1/802-0265
Ha nem kaptad meg a csomagszámot, kérjük az ügyfélszolgálatunkra küldd el azoknak a hirdetéseknek a linkjét, amiket megrendeltél és utánanéznek a munkatársaink, hogy pontosan hol jár a csomagod. :)
Leveledet ebben az esetben az ugyfelszolgalat@jofogas.hu e-mail címre várjuk.
Üdvözlettel,
a Jófogás.hu csapata
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!