Mit kell csinálni miután elindítottam paypalon a vitát, és az eladó reagált erre, a nyomon követési számra hivatkozik, de azt hiába írom be nem található csomag?
Elindítottam a vitát paypalon, amire 1 órán belül reagált az eladó, így a vitát megnyitva azt olvasom, hogy: Az eladó reagált kérésünkre követési információkat. Mi nem erősítették meg a követési információkat, de még meg akarta osztani veletek. És most jelzi hogy 1 vitám van megnyitva , alatta pedig ezt írja: Claims requiring your action (1)
ilyenkor mi a teendő? Kinek hova és mennyi időm van írni??
A vita közted és az eladó között zajlik. Írd meg neki, hogy a szám amit küldött NEM ÉL, nincs találat és linkeld be neki az oldalt amit keresel.
Ha nem tudtok megegyezni a vitában akkor CLAIM-re kell formálni a vitát, ez esetben már a Paypal munkatársai fogják vizsgálni az ügyet. De akkor tűnsz fel jó fényben ha a dispute során valóban megpróbáltál megegyezni az eladóval (nyilván normális keretek között kompromisszumok nélkül).
Írtam az eladónak, de ne mreagál semmit, ezért indítottam a claim-et, de most ott tartok hogy ő reagált a paypalnak, azzal h megadta a számot, és most vagyunk abba a statusba, hogy rám várnak de nem tudom hogy mit kell ilyenkor csinálni??
Írtam a service@intl.paypal emailcímre, de onnan csak ilyen szutyok automata leveleket küldenek vissza!!!!!!!!!
Akkor hogy tudok én is válaszolni a claim-re???
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!