Az OTP Önkéntes Nyugdíjpénztár nem azt a pénzmennyiséget fizette ki amit telefonon megkérdezve Nekem mondtak? Kihez fordulhatok a reklamációmmal?
Figyelt kérdés
2014. dec. 21. 07:48
1/1 anonim válasza:
Magához a Nyugdíj Pénztárhoz elsőnek. Hivatkozz a telefonos beszélgetésre, azután majd kiderül. Volt dolgom hasonló bankkal a vége MNB fogyasztóvédelmi központja lett,de mégsem lett igazunk, igaz a bank sem tudta bizonyítani az ellentettjét- mondván nem rekonstruálható a beszélgetés
- nem részletezem, de sokat ne remélj. Maximum lesz egy tapasztalatod e téren, hogy miként működnek, de egy próbát viszont mindenképp megér. Viszont mindenképp tartsd a fokozatosság elvét:
1. Nyugdíjpénztár írásban, és csak utána fogyasztóvédelem.
A pénzügyi békéltető testület fizetős szolgáltatás, amit ajánlanak.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!