3hete rendeltem internetről egy iPhone 4s telefont, a futár 2nap múlva (pénteken) kihozta, kiszámlázták a 4s árát, ki is fizettem hisz azután bonthattam csak ki?
Persze, hogy egy 4 volt benne, felvágott visszaolvasztott csomagolásban. Felhívtam őket, nem akarták kicserélni, felemeltem a hangom és hétfőn hoztak egy 4s-t? Azt hittem jó,de elkezdtek lötyögni a gombjai,írtam nekik azt mondták az 1. évben az Apple szervízhez forduljak,szétszedték,kiderült hogy nem egyeznek a sorozatszámok,több telefonból rakták össze.A garancialevél is 3nappal vissza lett dátumozva,hiszen hétfőn kaptam és péntekre szól.Minden papírom megvan,hogy mikor mit kaptam és fizettem.De persze így nem érvényes a garancia rá,és 3hetes telefon.
Kihez forduljak, mit érdemes tenni?
Neten vetted (remélhetőleg) magyar cégtől. Ez esetben 14 napon belül indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól, ők meg kötelesek visszafizetni a teljes vételárat (postaköltség nélkül).
És remélem ezzel megtanultad, hogy Iphone-t vagy szolgáltatótól vagy iStore-ból veszünk, nem mindenféle zsibvásárban pár tízezerrel olcsóbban, mert annak ez a vége.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!