Mi ez az új webáruházas őrület?
Léteznek már mlm-es webáruházak. Van pl már mlmdiszkont is.
Itt kérdés, hogy Te mit kapsz ebből és mennyit kell leginkább ebbe belefeccolni ehhez. Ha "saját webáruházat" ígérnek, akkor inkább fogd menekülőre. Egy webáruházat, már csak itt a GY-K-n adott válaszokból is összeteszel, szint biztosra veszem kevesebb pénzből, mint amit oda be kellene fizetni, ámbár még a napokban is látni ilyen palimadarakat:
http://www.gyakorikerdesek.hu/uzlet-es-penzugyek__egyeb-kerd..
Én voltam az előadáson. Nyitni olcsó webáruházat (50eFt-300eFT-ig), de kell bele ugye áru, meg ha főállásban csinálod, akkor váltsd ki a vállalkozóidat, mert igen rászállt ezekre a Nav,mint próbavásárló. És a büntik viszont milliós tételek.
Reklámra viszont milliókat kell költeni, hogy a keresőben téged dobjon ki, mint áruházat. És ez sajnos van annyi ez is havonta, mintha egy kis butikot bérelnél (na nem nagy plázákban, mert annál olcsóbb).
Valaki feltalálta a spanyolviaszt?:-))
Egy webáruházat, ha kicsit beleásod magad témába, negyed ennyiből (cca. 10-12 ezer forintból) is összehozol egy éves fenntartásba magadnak, némi számítógépes felhasználói ismerettel.
A marketingköltség a termék és piacfelmérési eredmények kérdése, hogy mennyit kell ráfordítani. Ha olyan terméket forgalmazol ami résgazdálkodásra épül kevesebb lesz, mintha olyat, amit más boltok ezrei is kínálnak. Utóbbinál még az árverseny negatív hatásaival is számolni kell.
Pusztán maga az a tény, hogy toboroznak embereket, hogy nyiss webáruházat, közel 9-10 évet csúszott el ahhoz képest, amikor ez aránylag innovatív ötletnek számított a hagyományos kereskedelemhez képest :-))
2005-ben közel 1000 legális webáruház volt Magyarországon mindössze, és 2005-2006 között 150%-os volt a bevétel növekedése ebben a kereskedelmi szektorban.
Erre mondta a SZEK (SZövetség az Elektronikus Kereskedelemért )szakmai konferencián a GKInet-es Kiss Gergely, hogy 0-ról nem nehéz másfél százalékra növelni az értékesítési arányt egy év alatt.
Azóta ennek már többszöröse és még mindig növekszik a bevétel, ahogy a webáruházak száma is, de a piac túltelítődött érezhetően, és látható tendenciák indultak meg, pl. az árverseny és a kamikaze vállalkozások kapcsán, nem beszélve a multik piacra lépéséről.
Ugyanakkor szó esett 2006-ban a közösségi oldalakban rejlő lehetőségekről és az online videotékákról és videómegosztó oldalakról is.
Érdekes, arra nem szaporodtak gombamód a vállalkozások, de az addig ismeretlen oldalak, mint a Youtube, Facebook, vagy Twitter (Emellett a videótárak: Netflix, T-home, UPC, stb.) mennyire terjedt el itthon?
9-10 évvel ezelőtti dolgokról beszélünk, amit most mint üzleti lehetőség próbálnak eladni, arra hiszékeny embereknek...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!