Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Egyértelműen jó dolog (mobilte...

Egyértelműen jó dolog (mobiltelefon költségcsökkentés) miatt miért kapálóznak meg ellenkeznek az emberek?

Figyelt kérdés

Az első HAZAI mobilszolgáltató szolgáltatásait kínálva keresek meg ügyfeleket. A dolog lényege, hogy negatív velejárók nélkül 20-30-40%-kal olcsóbban kapnák a szolgáltatást, ráadásul másodperc alapon.

A reakciók:

-most nem foglalkozom ezzel (ezzel nem kell FOGLALKOZNI)

-korlátlanunk van (ja aztán ha leosztod, hogy a havidíj és az elhasznált percek hogy aránylanak, akkor rájössz, hogy nem is olcsó, de nem baj, fizess csak)

-hűségidőnk van még (egy-két hónap pl, nem értem, hogy miért ne lehetne legalább megnézni a számláját és elmondani)

-nem akarok váltani (jó akkor fizess csak indokolatlanul sokat)



(zárójelben csak amit gondolok)



De amúgy mi az oka? Ennyire mindegy az embereknek, hogy mennyit adnak ki?


2014. nov. 6. 17:37
 1/9 anonim ***** válasza:
100%
Mert egy lakasba bekopogtato ugynoknek azt sem hiszik el, amit kerdez. Koszond meg a tobbi ugynoknek,akik mindenfele lemondhatatlan husegnyilakozatokba rangattak be az embereket eveken keresztul. Sz*r ugy, de ez van.
2014. nov. 6. 17:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
100%

Az az oka, hogy ez effajta ügyfélkeresési stratégiát már kiismerték! És pl.magam részéről már kib..zottul unom az ilyen telefonhívásokat, szó nélkül lerakom!

Mondjuk azért, ami annyire jó, azt minek kell telefonba tukmálni? A többség úgyis csak rád akar nyomni egy új szerződést, higy a jutaléka meglegyen. A sokadik ilyen csalódásnál megtanulja az ember elhajtani őket!


Miért nem találtok ki hatékonyabb maketinget? Ez a telefonos, bekopogós már lejárt lemez!

2014. nov. 6. 18:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 Koplárovics Béci ***** válasza:
100%
Én azt bírom, hogy jönnek az ajánlatok (céges flotta), hogy ő 10-20-30-40%-kal tud olcsóbbat. Mondom neki oké, küldd az ajánlatot. Azt mondja az nem úgy van, küldjek neki egy számlát és majd ahhoz képest. Én pedig köszönöm szépen, de vagy adod a legjobb ajánlatot, vagy mész a levesbe. Most tényleg jó percdíjat tudsz, vagy épp csak valamivel (lásd százalékok) olcsóbban adnád, mint a másik? Merthogy megvizsgálják a hívásirányt. ÜZLET ember, nem család, nem ugyanazt az 5 embert hívom havonta, hanem minden hónapban teljesen más. A hívásirány is és a mennyiség is. Írja le a kedves flottás üzletkötő a lehető legjobb ajánlatát és eldöntöm, hogy az tényleg jó-e. Erre egyik "költségcsökkentő" sem volt eddig hajlandó. Pedig én még foglalkoznék is vele...
2014. nov. 6. 18:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
100%
Szerintem ez azért van, mert az emberek telefonos/személyes megkeresés esetén már nem hisznek el mindent, amit mondanak nekik (és ez jó). Ráadásul teljesen váratlan a dolog, nincsnek felkészülve arra, hogy abban a pillanatban átgondolják a dolgot. Lehet, hogy egy részük később a neten utánanéz, vagy bemegy az üzletbe személyesen érdeklődni, de telefonon pl. még én sem mondanék semmi biztosat, mert át akarom nézni a részleteket, a termék esetleges hátrányait, átgondolni és azután dönteni. Nem főzés/vezetés/akármi közben meghozni a döntést.
2014. nov. 7. 08:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
Nem mindegy, hogy telefont mennyiért adtok hozzá. Tök jó akciós ajánlatok szoktak lenni a nagyobb mobilszolgáltatóknál, és én a díjcsomagommal is meg vagyok elégedve, mert lebeszélhető, 1 gb netforgalom is van benne és mivel nem telefonálok sokat és olcsó is, nekem tökéletesen megfelel.
2014. nov. 7. 10:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 A kérdező kommentje:

A vicc csak az, hogy nem kell döntést hozni, hanem felmutatni egy számlát. Megvárni az ajánlatot és dönteni. Kell vagy nem? Ennyi.


És azért nem megy ki előre ajánlat, mert sokfajta díjcsomag van, sokfajta szokás, nyilván azt kell kiajánlani, ami az adott használati szokásokhoz a legtöbb megtakarítást eredményezi.

2014. nov. 7. 12:35
 7/9 Koplárovics Béci ***** válasza:
100%

"A vicc csak az, hogy nem kell döntést hozni, hanem felmutatni egy számlát. Megvárni az ajánlatot és dönteni."


Most akkor hogy is van ez? Nem kell döntést hozni de dönteni kell?

2014. nov. 7. 12:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:

"És azért nem megy ki előre ajánlat, mert sokfajta díjcsomag van, sokfajta szokás, nyilván azt kell kiajánlani, ami az adott használati szokásokhoz a legtöbb megtakarítást eredményezi."


Nem fogyatékosok az emberek, hidd el ki tudom választani, hogy melyik a legjobb nekem, azért olyan nagyon sok díjcsomag nincs. Ne haragudj, de én nem bízok meg egy telefonos ügynökben, aki valószínűleg egy pár órás képzésen vett részt. Arról nem is beszélve, hogy sokszor nem a nekem, hanem a nekik legjobb ajánlatot adják, még ha te azt is gondolod.

2014. nov. 7. 13:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 A kérdező kommentje:

Nem kell főzés közben vagy vezetés közben dönteni. Hanem ráér az ajánlat megadásakor.


Remélem jobban nem kell szájbarágni, kedves 7es

2014. nov. 7. 13:50

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!