Egyértelműen jó dolog (mobiltelefon költségcsökkentés) miatt miért kapálóznak meg ellenkeznek az emberek?
Az első HAZAI mobilszolgáltató szolgáltatásait kínálva keresek meg ügyfeleket. A dolog lényege, hogy negatív velejárók nélkül 20-30-40%-kal olcsóbban kapnák a szolgáltatást, ráadásul másodperc alapon.
A reakciók:
-most nem foglalkozom ezzel (ezzel nem kell FOGLALKOZNI)
-korlátlanunk van (ja aztán ha leosztod, hogy a havidíj és az elhasznált percek hogy aránylanak, akkor rájössz, hogy nem is olcsó, de nem baj, fizess csak)
-hűségidőnk van még (egy-két hónap pl, nem értem, hogy miért ne lehetne legalább megnézni a számláját és elmondani)
-nem akarok váltani (jó akkor fizess csak indokolatlanul sokat)
(zárójelben csak amit gondolok)
De amúgy mi az oka? Ennyire mindegy az embereknek, hogy mennyit adnak ki?
Az az oka, hogy ez effajta ügyfélkeresési stratégiát már kiismerték! És pl.magam részéről már kib..zottul unom az ilyen telefonhívásokat, szó nélkül lerakom!
Mondjuk azért, ami annyire jó, azt minek kell telefonba tukmálni? A többség úgyis csak rád akar nyomni egy új szerződést, higy a jutaléka meglegyen. A sokadik ilyen csalódásnál megtanulja az ember elhajtani őket!
Miért nem találtok ki hatékonyabb maketinget? Ez a telefonos, bekopogós már lejárt lemez!
A vicc csak az, hogy nem kell döntést hozni, hanem felmutatni egy számlát. Megvárni az ajánlatot és dönteni. Kell vagy nem? Ennyi.
És azért nem megy ki előre ajánlat, mert sokfajta díjcsomag van, sokfajta szokás, nyilván azt kell kiajánlani, ami az adott használati szokásokhoz a legtöbb megtakarítást eredményezi.
"A vicc csak az, hogy nem kell döntést hozni, hanem felmutatni egy számlát. Megvárni az ajánlatot és dönteni."
Most akkor hogy is van ez? Nem kell döntést hozni de dönteni kell?
"És azért nem megy ki előre ajánlat, mert sokfajta díjcsomag van, sokfajta szokás, nyilván azt kell kiajánlani, ami az adott használati szokásokhoz a legtöbb megtakarítást eredményezi."
Nem fogyatékosok az emberek, hidd el ki tudom választani, hogy melyik a legjobb nekem, azért olyan nagyon sok díjcsomag nincs. Ne haragudj, de én nem bízok meg egy telefonos ügynökben, aki valószínűleg egy pár órás képzésen vett részt. Arról nem is beszélve, hogy sokszor nem a nekem, hanem a nekik legjobb ajánlatot adják, még ha te azt is gondolod.
Nem kell főzés közben vagy vezetés közben dönteni. Hanem ráér az ajánlat megadásakor.
Remélem jobban nem kell szájbarágni, kedves 7es
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!