Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Miként kérhető ki hivatalosan...

Miként kérhető ki hivatalosan egy volt munkáltatótól valakinek a náluk töltött időszakról kifizetési nyomtatvány adózás céljából?

Figyelt kérdés

A helyzet az, hogy a barátom hibázott az adóbevallásán ami miatt múlt héten kapott levelet a navtól, viszont sajnos azóta a papírok már nincsenek meg amiket kapott.

Költözés történt azóta másik városba, eközben tűntek el a papírok illetve ez nehezíti meg ezek pótlásának kérését. Nehéz válás volt annak a munkahelynek az elhagyása. Ezért is érdeklődöm valamiféle hivatalosabb megoldáson, mivel a már 5 napja elküldött egyszerű levelére amiben ezt kéri azóta sem válaszoltak, viszont határidőhöz kötött az adóbevallás javítása.


2014. okt. 18. 00:50
 1/1 anonim ***** válasza:
Semmi különös kötött útja nincs ennek, a volt munkáltatót kell valamilyen módon megkeresni, hogy legyen szíves újra elküldeni. De mivel ezeket a papírokat 5+ évig meg kell őrizni, elég gáz, ha nincs meg, és nem nagyon akarják pótolni.
2014. okt. 18. 21:30
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!