Interneten eladtunk egy terméket a vevő fizetett de bontás után reklomál tehet ellenünk valamit?
Semmi nem lesz belőle, pláne nem rendőrségi ügy.
Az is simán lehet, hogy ő kicserélte egy másikra, kivett belőle valamit, stb.
Én biztosan nem utalnék neki.
Ez egyszerű zsarolás, jelenleg ő követ el bűncselekményt.
Ne küldjétek vissza pénzt. Nem lesz belőle semmi. Ez nem rendőrségi ügy. A hirdetés pedig titeket igazol. Alapvetően ptk-s ügy. Perelhet, ha akar, de nem ér el semmit, egyébként sem fog. Mond meg neki, hogy feljelented zaklatásért, zsarolásért és azért, mert hivatalos szerv nevében fenyegetőzött. Ennyi.
Mi volt a termék hibája és miért reklamál a vevő?
Mindenesetre minden levelezést és a hirdetést is mentsétek le!
Üdv!
Futottam bele hasonlóba én is, a viselkedéséből valóban az szűrhető le, hogy csak vissza akarja kapni a vételárat, persze az áru mellé. A fő pont, hogy a megegyezésnek megfelelt-e a szállítás, erre jó ha megvannak a beszélgetések. Már csak ezért is jó ha betartjuk azt az alapszabályt, hogy az ilyen üzenetváltások az aukciós oldalon belül történjenek, hiszen a leírt szöveg valódiságát az oldal üzemeltetői igazolják. Innentől kezdve végképp semmit nem tehet, csak maga alatt vágná a fát ha beváltaná a fenyegetést. Azt kapta, amit kért, kifizette, egyébként korrekt üzlet volt (lesz, ha megérkezik a pénz is). Amit tehetsz, hogy az értékelésnél jelzed, hogy vigyázat, finnyás vevő :-) Ne aggódj, ő sem fog szebbet írni ;-)
Vicc, sz@rni kell rá, rendőrség kb kiröhögi ha ilyennel odaállít.
Adtál rá személes garanciát? Nem.
Magánszemélyként nem vagy köteles visszavenni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!