Mely vállalkozások, üzletek csaptak be Benneteket, mint vásárlót a legarcátlanabb módon?
"Bemutattam a nyugtát is,azt mondták fizessem be az összeget 30 napon belül és ha akarom reklamáljak,ha igazam lesz visszaküldik a pénzt,"
Mindenképpen reklamálj, annál a cégnél, ahol vetted a matricát. A nyugta alapján 100%-ra veszem, hogy kifizetik, a büntetéseddel együtt is.
"Pont most reklamáltam,ugy néz ki az eladó csajnak kell kifizetni mert ő hibázott.sajnálom szegényt,de majd máskor jobban figyel,mert én odaadtam neki a pénzt,de ő nem ellenőrizte,hogy elfogadta e a rendszer"
Gratulálok, hogy sikerült elintézni. Gondoltam én.
A lányzót ne sajnáld, ha szívsebész lett volna, és hibázik, szétvág keresztbe mindent, akkor meg is hal a beteg. Így csak picike pénzt kell fizetnie.
A Pólus Centerben az arab mobiltelefon üzletben lévő testvérek már kétszer átvertek, nem állják a garanciát és nagyon támadóan lépnek fel, ha érvényesíteni akarod a garanciát. Az hogy úgy tesznek, mintha nem lenne kötelességük a hibás telefont garanciaidőn belül kicserélni, az önmagában nagy átverés. De hogy a javításra pénzt kérnek előre és utána ugyanúgy nem javítják meg a készüléket, az mindennek a teteje.
Gyanús, hogy írni-olvasni sem tudnak elfogadhatóan, mert az általuk forgalmazott telefonok megnevezését sem tudják leírni hiba nélkül.
Nem szabad üzletelni velük.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!