Garanciális csere igényének elutasítása? Bővebben lent.
Márciusban vásároltam egy cipőt.
Kb 15 alkalommal volt a lábamon, mert az minden egyes viselés alkalmával feltörte a sarkam, ami már sebes volt.
Mire eszembe jutott, hogy belenézzek, a cipő sarok részénél már nagy lyuk tátongott.
Olyan, ami minimum fél év után szabadna szerintem csak, hogy kijöjjön.
Visszavittem az üzletbe, ahol elküldték bevizsgálásra.
Másfél hét után jött a válasz, nem fogadják el a reklamációmat.
A cipőt egyébként közel 20.000,- Ftért vettem.
És minden alkalommal kikötöttem- bekötöttem.
Ilyenkor mit tehetek szerintetek?
Egyenlore meg csak sms-t kukdtek az uzletbol,hogy nem fogadtak el a reklamaciot.
(Ezt is termeszetesen este 3/4 8-kor,hogy az ember mar aznap ne menjen be reklamalni)
Az o szakertojuk vizsgalta a cipot,gondolom.
Holnap megyek be.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!