Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Garanciális csere igényének...

Garanciális csere igényének elutasítása? Bővebben lent.

Figyelt kérdés

Márciusban vásároltam egy cipőt.

Kb 15 alkalommal volt a lábamon, mert az minden egyes viselés alkalmával feltörte a sarkam, ami már sebes volt.

Mire eszembe jutott, hogy belenézzek, a cipő sarok részénél már nagy lyuk tátongott.

Olyan, ami minimum fél év után szabadna szerintem csak, hogy kijöjjön.

Visszavittem az üzletbe, ahol elküldték bevizsgálásra.

Másfél hét után jött a válasz, nem fogadják el a reklamációmat.


A cipőt egyébként közel 20.000,- Ftért vettem.

És minden alkalommal kikötöttem- bekötöttem.


Ilyenkor mit tehetek szerintetek?


2014. jún. 2. 20:14
 1/3 A kérdező kommentje:
Ja és még annyi, hogy nem vagyok egy nagy "cipőevő". Az előző cipőmet 3 éve hordom.
2014. jún. 2. 20:16
 2/3 anonim ***** válasza:
Szakvéleményt megkaptad arról az elutasításról? Független szakértő készítette?
2014. jún. 2. 20:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:

Egyenlore meg csak sms-t kukdtek az uzletbol,hogy nem fogadtak el a reklamaciot.

(Ezt is termeszetesen este 3/4 8-kor,hogy az ember mar aznap ne menjen be reklamalni)

Az o szakertojuk vizsgalta a cipot,gondolom.

Holnap megyek be.

2014. jún. 2. 20:44

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!