Ebay-en rendeltem valamit és nem érkezett meg, hogyan tudok kapcsolatba lépni az eladóval?
Amikor én rendelek valamit, a regisztrált e-mail címemre mindig írnak automata üzenetet, hogy baj esetén hol keressem őket.
Ha egy héten belül nem reagálnak, paypallal érdemes futni egy kört visszatérítés ügyén.
Bejelentkezel az eBayedbe, a termek neve mellett jobbra lesz, hogy leave feedback, alatta pedig, hogy contact seller.
Ha nem talalod, akkor kattints az elado nevere (azt megtalalod vmelyik emailben amiben a vasarlasodrol kaptal ertesitot) es az elado oldalan lesz olyan, hogy contact seller. Nem art, ha a termek nevet (szamat) a levelezesedben ujra megirod neki, mert ha napi tobb100 cuccot ad el, akkor nem biztos, hogy rogton tudni fogja hgy te ki vagy.
Ne varj, ahogy az elobbi irta! Amint lejart a datum (amirol kaptal ertesitot) masnap azonnal irhatsz neki, hogy hello, where is my stuff.
Adj neki 24 orat, hogy valaszoljon.
Ha nem valaszol, vagy olyat ir ami neked nem megfelelo, akkor ebayen belul open case (unreceived item) vagy valami hasonlo cimen es hagyd hogy ok intezkedjenek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!