Megteheti egy szolgáltató, hogy nem ismeri el a bankkártyás fizetés tényét?
Figyelt kérdés
Történt , hogy a telenor üzletben bankkártyával fizettem be a telefonszámlám , több tétel is volt (3). Ezt 7 napja volt és a Telenor a mai napig nem hajlandó jóváírni az összeget a számlámon. Voltam már bent a bankomban is, ott megmutatta a hölgy, mind a 3 tételt lekönyvelték, elküldték. Mit tehetek még? A bank, mivel ez egy kártyás vásárlásnak minősül, így nem tud róla bizonylatot kiad, hiszen az a kezemben van... A bizonylatok természetesen megvannak, ennek ellenére nem írják jóvá. Emiatt a tétel miatt a telefonom kimenő hívásai le vannak tiltva, természetesen ezt sem oldották még fel!
Köszönöm a segítséget!
2014. ápr. 6. 18:23
11/11 A kérdező kommentje:
Ma bevittem a pecsétes, aláírt banki papírt, remélem holnap lesz már kimenőm. Bár mindenképp munka után első utam a fogyasztóvédelemhez vezet.
2014. ápr. 7. 19:30
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!