Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Megteheti egy szolgáltató,...

Megteheti egy szolgáltató, hogy nem ismeri el a bankkártyás fizetés tényét?

Figyelt kérdés

Történt , hogy a telenor üzletben bankkártyával fizettem be a telefonszámlám , több tétel is volt (3). Ezt 7 napja volt és a Telenor a mai napig nem hajlandó jóváírni az összeget a számlámon. Voltam már bent a bankomban is, ott megmutatta a hölgy, mind a 3 tételt lekönyvelték, elküldték. Mit tehetek még? A bank, mivel ez egy kártyás vásárlásnak minősül, így nem tud róla bizonylatot kiad, hiszen az a kezemben van... A bizonylatok természetesen megvannak, ennek ellenére nem írják jóvá. Emiatt a tétel miatt a telefonom kimenő hívásai le vannak tiltva, természetesen ezt sem oldották még fel!

Köszönöm a segítséget!



2014. ápr. 6. 18:23
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
100%

Reklamáció, asztal borogatás, és egy homar.hu-s legenda szerint, "megbaxszom anyád a ravatalon" emlegetése :)



Szorri, kulturált nő vagyok, de ezen mindenki kiakadna.

2014. ápr. 6. 18:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
100%

"A bank, mivel ez egy kártyás vásárlásnak minősül, így nem tud róla bizonylatot kiad"


Micsoda?!

Kártyás vásárlás esetén is a TE SZÁMLÁDON történik tranzakció és ugyan úgy látszik hova ment a pénz!!! Minden további nélkül tudni kéne igazolnia a banknak a fizetés tényét!!!

2014. ápr. 6. 19:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 A kérdező kommentje:

Gondolod, én hogy ki vagyok, lassan egy hete intézem, még annyi a szerencsém , hogy betegszabin vagyok, így volt időm rá.


Köszönöm 2. , sajnos én ezt a tájékoztatást kaptam, hogy utalásról tudnak igazolást kiállítani. De hétfőn megpróbálom még egyszer.

2014. ápr. 6. 20:43
 4/11 anonim ***** válasza:

És a Telenor üzletben nem kaptál egy bizonylatot, hogy befizetted? Akkor nem kell a bankodat zaklatni (amúgy tényleg tudnak ők is adni számlakivonatot, amin szerepel).

Én jelenteném a fogyasztóvédelemnél is...

2014. ápr. 6. 22:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 A kérdező kommentje:
Ez az hogy a bizonylatok a kezemben és nem ismerik el!
2014. ápr. 6. 22:26
 6/11 anonim ***** válasza:
100%
Feltételezem ez egy Telenor partner üzlet volt és nem maga a Telenor. Ott reklamáltál már ahol fizettél?
2014. ápr. 6. 22:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 A kérdező kommentje:
Természetesen. Gyakorlatilag úgy kezelik,mintha ez az én problémám lenne csak,volt már itt és mi mit csináljak vele válasz is. Nem hajlandó.segíteni az eladó.
2014. ápr. 6. 23:20
 8/11 anonim ***** válasza:
Akkor egyértelműen fogyasztóvédelem, és bontsd fel a szerződésed a Telenorral, válts szolgáltatót.
2014. ápr. 6. 23:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
Mezei számlakivonattal tudod igazolni, azt meg bármikor letölthetsz magadnak a netbankon keresztül bármelyik időszakról.
2014. ápr. 7. 00:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
58%

Lépj fel egy kicsit erélyesebben, mutasd meg nekik, hogy te igenis befizetted azt a kettőbekúrt kúúrva kibaccott számlát, a jóédasanyátokat!!

Valahogy így :D

2014. ápr. 7. 01:06
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!