Tudnátok segíteni? Olyan problémám van, hogy regiztem PayPal-ra s először rossz elírtam az email címet ahova a vissza igazoló emailt küldik tehát így nem tudom megerősíteni.
Eközben még a rossz címem volt a bankkártyámat hozzárendeltem (kártyaszám stb. ).
Mikor észleltem a hibát töröltem a fiókomat. Utána egy újat akartam csinálni ami sikerült is de már nem engedi ugyanazt a kártyát hozzá rendelni. Ilyenkor mi a teendő? Remélem érthető!
Az egyik megoldás, hogy vársz, hátha észreveszi a rendszerük a törlést és felszabadítja automatikusan a kártyát.
A másik, hogy elküldöd az alábbi e-mailt az ügyfélszolgálatra, amiben elmagyarázod, hogy mi történt és kéred, hogy teljesen töröljék az előző fiókot.
Dear Paypal,
I recently registered with you and misspelled my e-mail address [jó lenne, ha emlékeznél, hogy mire írtad félre és azt ide beillesztenéd], so I did not get your e-mail with the confirmation link.
I have since deleted that account and created a new one with my correct e-mail address. [ide beilleszheted a helyes e-mailedet]
Unfortunately, because I already added my credit card details to the deleted account, the system would not let me add the same card to the new one. Please delete all my details completely from the previous account, so I can proceed with adding my details.
Thank you for your help.
Best regards,
[aláírás:)]
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!