Mit tegyek ha a deichmann nem akarja kicserélni a cipőmet?
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem hogy mi tévő legyek ilyenkor:
Tavaly decemberben pontosan 3 hónapja vettem egy 12990ft-os cipőt a Deichmannba,aminek persze levált az oldala és az egyik sarkánál úgy elengedte a varrás és a ragasztó,hogy teljesen be lehet látni a belső talprészébe,illetve egy lyuk van pont a sarkánál.
Visszavittük,és ott azt mondták hogy cipészhez küldik mert én rontottam el.Panaszt tettem,és elküldettem a fogyasztóvédelemhez bevizsgálásra.
A kérdésem az lenne hogy a fogyasztóvédelem mit fog mondani szerintetek? Olyat is olvastam ha jogtalanul küldtem el bevizsgáltatni,akkor a vizsgálati díjat nekem kell kifizetnem.
Ez igaz?
Kérlek segítsetek.
Szia.
Igen tudom,de kilyukadt a cipő sarka,és le is vált a sarka is és az oldalai is elég szépen lejöttek.
Az eladó a cserét fel sem ajánlotta csak azt mondta hogy elküldi cipészhez.
És én úgy tudom hogy 6 hónapon belül eldönthetem hogy csere,vagy javítás.
Az első 6 hónapban nekik kell bizonyítani hogy te tetted tönkre.
A cipéstlz megállapíthatja hogy nem gyári hibás volt vagy megjavíthatja (ingyen).
Az első 6 hónapban a Deichmannon a bizonyítási kényszer, nem rajtad. Ergo akár mi is lesz a szakvélemény, neked pénzbe nem kerül.
Másrészt nem a fogyasztóvédelemhez küldték azt a cipőt, hanem egy független szakértőhöz. A fogyvéd honlapján megtalálod a valóban FÜGGETLEN szakértők listáját. Ha ne adj isten valami haver bt/kft szakvéleményét dugnák az orrod alá akkor azt nem volnál köteles elfogadni.
Amúgy meg:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!