Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Mit lehet tenni, ha mindig...

Mit lehet tenni, ha mindig megpróbálnak átvágni a Lidlben?

Figyelt kérdés

Hetente kétszer járok a LIDL-be és az elmúlt hónapokban szinte minden alkalommal szólnom kellett, hogy elszámolták, nem azt ütötték be, amit vettem, hanem valami drágábbat, vagy nem az akciós áron, nem azon, ami ki volt írva. Ilyenkor van, hogy 10-15 percet is várnom kell, mire visszaadják az összeget, mert éppen árut tesznek ki vagy hasonló.

Nem akarok hetente 200-300 Ft-tal többet otthagyni, mert nem akarok többet fizetni, mint amennyit vettem és luxusban sem élünk.


2014. jan. 17. 11:38
1 2
 11/12 anonim ***** válasza:
Mit varunk egy olyan tarsadalomban amikor az egyen magahianyzik azt "termeszetesnek veszi mondvan aki dolgozik hibazik es o is emberbol van igy neha belecsuszik, meg jonnek a dumakkal hogy sok a baj otthon, a fonok szemet, tul vannak terhelni stb,stb... Effiktive a kutyat nem erdekli o nem azert van otthogy szocialissan hasson az emberekre. Az egeszben az a legszebb ha vele szemben tortenik valami akkor mar mindjart lincs es lazadasi hangulat van! Ezek vagyunk MA MI!!!!
2014. jan. 18. 08:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/12 anonim válasza:

A Lidlben dolgozom. Akkor felvilágosításképpen; nem minden "lehúzós" termék, van amit nekünk kell kézzel beütni, pl. zöldség, gyümölcs, pék áruk, még a csomagolt pékárút is. Vizeket, amiket a kedves vevő nem rak fel a szalagra, mert nehogy már megerőltesse magát. Kb 200 db 4-8 jegyű kódot tudunk ezért fejből. Igen, van amikor félreütjük, tévedünk. Csak, hogy tudjátok, azért kell sokat várni, mert a vezetőnek 50 felé kell figyelnie, de ahogy tud jön, nekünk sem cél, hogy megvárassuk a vevőt. És 500 ft felett nem tudunk mi egyszerű kasszások törölni, ezért kell a vezető.

Az, hogy más az ára, mint ami ki van írva, 90%-ban a vevő figyelmetlensége. Csak persze jönnek vissza habzó szájjal, hogy én vagyok a hülye. Hát persze. De akkor vegyük azt a 10%-ot, amikor a mi hibánk. Mi nem tudjuk módosítani az árat, nem tudjuk, hogy mennyire van kiírva a sajtkrémes rúd, mennyi a paradicsom kilója, és hogy mikortól akciós a milka csoki. Mi tudjuk ezt a rengeteg kódot, és lehúzni a vonalkódos termékeket, ennyi. Azt sosem értettem, hogy egyes vásárlók azt hiszik mi mindent tudunk, mi vagyunk a mindenható jóistenek, de akkor mire fel a gusztustalan stílus? Kérdező, lehet ezen kiakadni, nem változtat semmin, de ha bunkó vagy a kasszással, akkor annál később jön vezető, annál többet vársz. És most 1-2 vevőt ha elveszít a cég, nem fog csődbe menni. Tehát magaddal bacol ki, ha ezt a szöveget előadod a pénztárosnak vagy a vezetőnek. Nem fogják utána leszidni, hanem megbeszélik, hogy milyen f**szok ma az emberek, ennyi.

2014. márc. 9. 13:44
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!