Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Aliexpress gondok. Miért nem...

Aliexpress gondok. Miért nem teljesítik egyetlen rendelést sem?

Figyelt kérdés

Kosárba rakom a terméket, kifizetem. Majd ez az üzenet fogad:

"Status:

Transaction Closed

Reminder:

Your order has been cancelled for security reasons. The fund for this order hasn't been deducted by AliExpress. However, some banks may hold this payment, and the bank will reverse the payment for up to 7-10 working days before releasing back to the card holder. To avoid order cancellation in the future, please submit a claim for payment verification."

A claim résznél meg kéri a személyi másolatát, a bankkártya másolatot és még vmit (hirtelen nemtudom mi az) de természetesen ezt nem szeretném kiadni. Szerintem teljesen érthető okokból....Hisz ha kiadom akkor egyértelműen visszaélhetnek vele. Szerintem senki nem olyan hülye, hogy kiadja a kártya adatait a személyi számával mindenével...

Valaki tud erre megoldást?



2014. jan. 1. 18:29
 1/3 Lipi28 válasza:
Nálam is ez van!! érdekelna nagyon h ilyenkor mit lehet tenni....
2014. jan. 18. 07:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim válasza:

Nekem is ez van, én is óckodom az adataim kiadásától, viszont nemes egyszerűséggel tőlük rákérdeztem, hogy ezt mégis hogy?! Ezt a (valószínűleg ugyanúgy előre megírt) választ kaptam, hogy a bankkártya elülső oldaláról kell csak nekik kép, és a középső számokat takarjam is ki, legalább az utolsó 4 legyen látható, de a név és a kibocsátó bank látható legyen. A személyi és a bankkártya kivonatról nem szóltak.

Amúgy az eredeti üzenet:


To avoid order cancellation in the future, please upload the documents listed below:

- A clear picture of your ID card or passport

- A clear picture of the Cover side of your Card

- A clear copy of your card bank statement


For security reasons, please conceal the middle digits of your card number. However, please make sure that we can locate the card holder’s name, card issuing bank as well as the last four digits of the card/account number. Thank you for your understanding and cooperation in this matter.


Én most a bankomat próbálom kifaggatni, hogy mennyire normális eljárás ez...

2014. máj. 6. 15:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim válasza:
Azóta valami újság? Velem ugyanez történik!
2014. máj. 13. 22:52
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!