Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Aliexpress probléma! Mit...

Aliexpress probléma! Mit tegyek? Bővebben lent.

Figyelt kérdés

Kifizettem 4000Ft-ot 2 eladónak. Mindkét esetben ez az üzenet fogadott az alitól:

"Your order has been cancelled for security reasons. The fund for this order hasn't been deducted by AliExpress. However, some banks may hold this payment, and the bank will reverse the payment for up to 7-10 working days before releasing back to the card holder. To avoid order cancellation in the future, please submit a claim for payment verification."

Ezekután rákattintottam a megfelelő helyre, de kéri a bankkártyám bankszámlám és a személyim fénymásolatát. Érthető módon nem szeretném kiadni...

Mit tehetnék?



2013. okt. 24. 00:02
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!