Hol lehet panaszt tenni webáruház ellen?
Az oldalon ezt írják:
GLS utánvéttel: 990Ft (1 munkanap)
Ennek ellenére még mindig nem érkezett meg. Nem "fogalmatlan" vásárló vagyok, azért tennék panaszt mert az oldalon feltüntetett időponthoz képest késnek és mert a hibájuk ellenére nem hajlandóak kommunikálni velem.
Pl. e-mailen erdeklodtel mar? Nem lehet, hogy a GLS-nel van a cuccod, es ok kesnek?
az megvan, hogy karacsonyi vasarlasi orulet van, kesesek elofordulhatnak? az is megvan, hogy nincs torveny, ami kotelezne oket a 24 oran beluli kiszallitasra? elolvastad az ASZF-et? Abban ugyanis benne van mikor es hogyan tehetsz panaszt.
mellesleg ilyen 'panasszal' mehetsz a sohivatalba, irigylem a problemaidat.
@1
"a webaruhaz helyeben ilyen kerdesre en is letettem volna"
Fel is kopna gyorsan az állad :)
A kérdéshez:
Érdemes szétnézni a webáruházban.Mi pl fel is hívjuk a fegyelmet arra,hogy karácsony előtt és a két ünnep között a [insert random] futárszolgálat is túl van terhelve, ezért nem minden esetben tudja vállalni az idő-garantált kézbesítést!..Lehet ott is ki van írva valami hasonló.Bár a telefon lerakása elég durva hibának tűnik (de nem törvénytelen).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!