Skrillen keresztül küldenék usd-t de megakadtam. Mit tegyek?
Szóval ez ott kezdődött hogy volt egy email címem és egy instaforex-es számlám, amihez csináltam egy skrill accountot, és ahova feltöltöttem a kártyám adatait is.
Majd váltanom kellett e-mail címet mert az előző szolgáltató sűrűn visszadobta a kapott leveleimet. Viszont egy új brokercégnél már ez az új email szerepel, amihez megint csak kellett egy skrill account. Ez el is készült, de a kártyám adatait már nem tudtam feltölteni, mert az már regisztrálva van egy másik account-on. Beléptem erre, töröltem a kártyát a listából, de az új accounton továbbra se engedte a kártyát használni. Help fülnél megtaláltam hogyan lehet zároltatni az accountot, de zárolás után sem engedte feltölteni a kártyámat, ezért zároltam az új accountot is, mondván hogy majd újra regisztrálok, hátha jó lesz. De az újbóli regisztrációt sem engedte, mivel már regisztrálva van mind a 2 email cím a rendszerben. Írtam a help@skrill.com email címre 3 levelet, maire nem érkezett semmi reakció.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!