Visszakérhetem a pénzt a kifizetett termék esetén? (bocsánat, ha nem megfelelő kategóriát állítottam be)
Figyelt kérdés
Egy optikában rendeltem egy komplett szemüveget,a keretet rendelésre hozzák, mert az üzletben nem volt az a típus, ami nekem kellett. Még akkor kifizettem a teljes árat, hogy ha megyek érte, akkor ne kelljen a pénzzel foglalkozni. Azt mondták, hogy két héten belül elkészül, azonban már másfél hónapja csak ígérgetik, hogy majd szólni fognak... De, ha így csináljak, akkor még ebben az évben se lesz szemüvegem. Szerintetek van rá esélyem, hogy visszakérjem a pénzem? Hol tudok ilyenkor panaszt tenni?2013. dec. 2. 21:54
1/3 anonim válasza:
Amennyiben kaptál valami blokkot vagy tanúsítványt, hogy átadtad a szemüveged árát, akkor jogosan visszamehetsz reklamálni, és visszakaphatod a pénzed, ellenkező esetben írj a panaszkönyvbe és jelezd számukra, hogy a fogyasztóvédelemhez fogsz fordulni.
De félek, hogy semmilyen meghatalmazást nem kaptál, s ha tanú sem volt veled, akkor odaveszett a pénzed, vagy várhatsz tovább a szemüvegedre. :S
2/3 anonim válasza:
Soha nem kapsz vissza semmi lóvét, csak levásárolhatod
3/3 anonim válasza:
Írd meg ide, reagálni szoktak rá a cégek, ha a Homáron lehúzzák őket: [link]
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!